TOMISLAV TOMAŠEVIĆ ‘Lex šerifom HDZ vraća uslugu Bandiću za većinu u Saboru’

Autor:

Zagreb, 10.10.2017. - Zagreb je na dnu ljestvice istraživanih europskih glavnih gradova po kompetitivnim javnim nabavama, reèeno je u utorak na konferenciji za medije u Kuæi ljudskih prava, gdje su Centar za mirovne studije (CMS) i Centar za istraživanje korupcije iz Budimpešte (CRCB) predstavili rezultate dubinske analize javnih nabava Grada Zagreba i Zagrebaèkog holdinga u razdoblju od 2011. do 2016. godine. Na fotografiji Tomislav Tomaševiæ. foto HINA/ Lana SLIVAR DOMINIÆ/ lsd

Zastupnik u zagrebačkoj skupštini Tomislav Tomašević iz platforme Zagreb je naš u srijedu je gostovao u ‘Novom danu’ N1 televizije, gdje je komentirao aktualne događaje.

“Konstantna je situacija da je većina nestabilna i da klub Neovisni za Hrvatsku prijeti izlaskom iz koalicije. Zadnji put su to napravili u ponedjeljak, počeli su svoj kulturni, ideološki rat, koji se više veže uz Istanbulsku konvenciju, oko rodnih termina, što je zapravo i nije u ingerenciji grada, već države”, rekao je Tomašević.

Dodao je kako je scenarij prijevremenih izbora zbog rodnih ideologija ‘zaista moguć’. “To samo pokazuje koliko su komunalne teme bitne Neovisnima za Hrvatsku. Njih zanimaju ideološke teme vezane za Trg maršala Tita, sada ta rodna ideologija kako oni to zovu, a očito je da ih komunalna pitanja ne zanimaju”, naglasio je. Tomašević kaže da se HDZ-u očito jako žuri kod iuzglasavanja ‘lex šerifa’ jer je većina lokalnih čelnika upravo iz HDZ-a.

“Mi smatramo da se zapravo radi o dogovoru HDZ-a i Bandića, on im drži većinu u Saboru i ovako mu HDZ vraća uslugu”, ističe dodajući kako su mogući prelasci nekih zastupnike u klub Milana Bandića kako bi on kontrolirao većinu s HDZ-om bez Neovisnih za Hrvatsku i njihovih ucjena koje su, kaže, stalne.

Tonašević je kazao i kako je svima jasno da je tramvajska karta od 4 kune bila predizborni potez Milana Bandića. “Protivimo se povećanju te karte ili njenom ukidanju. Grad već sada pokriva gubitak ZET-a od čak 480 milijuna kuna, to da su dodatno pali prihodi za 20 milijuna ne mislimo da je nešto značajno. Bilo je istraživanje oko sumnjivih javnih nabava koje je pokazalo da je samo na njima gubitak od 500 milijuna kuna godišnje. Samo da se takve stvari riješe mi bismo zapravo mogli imati besplatan javni prijevoz”, objašnjava.

Komentari

Morate biti ulogirani da biste dodali komentar.