Korejska limuzina koja iznenađuje

Hyundai Elantra je najdugovječniji model ovog korejskog proizvođača koji je već odavno doživio punoljetnost. Sa svojih 25 godina Elantra je model dobro poznat kupcima, koji se od neuglednog modela s Mitsubishijevim motorom transformirao u jedan od najprodavanijih automobila na svijetu.  Elantra, sada u šestoj generaciji, je najprodavaniji model ove kompanije.

Hyundai ovim modelom cilja na kupce koji ne žele „hatch“ ili SUV izvedbe, već su usmjereni prema klasičnijim trovolumenskim limuzinama. Konkurencija u ovom segmentu nije zanemariva, a čine ju vozila poput Toyote Corolle, Mazde 3, Forda Focusa, Volkswagen Jette i na našem tržištu dominantne Škode Octavije.

Hyundai je i novom Elantrom potvrdio da svakim novim modelom pomiče granice dizajna. Ono što odlikuje eksterijer ovog modela su mala i agresivna svjetla i strma linija krova. U odnosu na prethodnika, nova generacija je duža za 20 mm, šira za 25 i viša za 5 milimetara. Nova Elantra je dinamična, lijepa i moderna, što će sigurni smo rezultirati i dobrim prodajnim rezultatima.

zin_8405

Elantra ima posve novi prednji dio koji je vizualno usklađen s ostatkom game. Nova prednja maska je šesterokutnog oblika, a novi odbojnik i farovi s LED dnevnim svjetlima izgledaju atraktivnije. Stražnja svjetla su također doživjela redizajn, te vrlo uspješno upotpunjuju dojam ove elegantne kompaktne limuzine. Niska silueta vozila doprinjena je i poboljšanju aerodinamike, a sada je i koeficjent otpora odličnih -0,27.

zin_8387

Interijer Elantre je konzervativniji od ostalih modela ovog proizvođača, bez pretjerivanja i uz pažljivu završnu obradu. Prostora na stražnjoj klupi ima doista mnogo, što će podjednako cjeniti poslovni, ali i obiteljski ljudi. Instrument tabla je nova, kao i centralna konzola. Na vrhu je relativno mali (dijegonale 5 inča) ekran osjetljiv na dodir, koji je dio serijske opreme, a ispod kojeg se nalazi klasična ploča s dvozonskom klimom. Važan čimbenik kod limuzina je i zapremina prtljažnika, a Elantra može primiti 458 litara, što je bolji rezultat od Corolle (452 litre), ali ne i od Ford Focusa (474 litre). Ako vam je potrebno više prostora za prijevoz tereta, dovoljno je oboriti zadnje naslone koji su preklopivi.

zin_8398

Ono što nas je posebno obradovalo u vožnji je vrlo dobra zvučna izolacija. Prednji i stražnji ovjes učvršćeni su na karoseriju posebnim podokvirom kako bi se dodatno apsorbirala buka ovjesa. Izolacijski materijali su gušći, a čak je i debljina stakala povećana kako bi buka u vožnji bila što manja. Elantra je zbog toga zasigurno jedan od najtiših automobila u klasi.

Hyundai za Elantru već generacijama priprema skromnu ponudu agregata i zato nismo iznenađeni s dva motora, po jednim benzinskim i dizelskim agregatom, oba radne zapremnine 1,6 litara. Ispod haube testnog modela je 1.6 CRDi sa 136 KS i 260 Nm okretnog momenta koji se dodatno može upariti i sa sedmostupanjskim automatskim mjenjačem s dvostrukom spojkom. Mi smo na testu imali prilike voziti šestostupanjski ručni mjenjač. Već pri samom startu CRDi agregata uvjerili smo se da je Hyundai znatno poboljšao radnu kvalitetu vozila, ne samo po pitanju ubrzanja, nego i elastičnosti, te odaziva na gas i možda najvažnije- potrošnje. Prosječna potrošnja je oko 6,0 litara što uz rezervoar od 50 litara jamči autonomiju od gotovo 800 kilometara.

zin_8393

Cijena Elantra 1.6 CRDi je 129.990,00 kn, a odnosi se na početni model s benzinskim agregatom. Početna cijena dizelske inačice iznosi 139.990,00 kn. Cijena testnog modela s Premium paketom opreme je 175.990,00 kn i predstavlja izvrstan omjer uloženog i dobivenog. Paket Premium donosi dvozonski klima uređaj, senzore za kišu, LED dnevna svjetla, kromiranu prednju masku, šest zračnih jastuka, audio sustav s ekranom osjetljivim na dodir, kameru za pomoć pri vožnji unatrag, prednje i stražnje parking senzore, tempomat, 17“ aluminijske naplatke…

zin_8383

 

Komentiraj

FOTO:Saša Zinaja
PODIJELI
Rođen 01. srpnja 1986. u Zagrebu. Nakon završene prirodoslovno matematičke gimnazije, upisuje Građevinski fakultet kojeg u roku završava i upisuje diplomski studij poljoprivredne tehnike na Agronomskom fakultetu. Primljen je na prestižno američko sveučilište MIT, na doktorski studij na katedri za građevinski inženjering u grupi od samo 20 ljudi iz cijelog svijeta. Još za vrijeme srednje škole pokreće interaktivnu marketinšku agenciju koja je dobitnik brojnih priznanja u razvojima portala. Stručnjak je za automatizaciju poslovnih procesa, community management i sistem integraciju. Isti je i tvorac portala na kojem se upravo nalazite.