Radovi na rekonstrukciji remetinečkog rotora trebali bi započeti u jesen 2017. godine. Temeljem javnog natječaja koji je krajem prošloga tjedna raspisao Grad Zagreb vidljivo je da se planira uvođenje semafora i četvrtog traka, piše Tportal.

U studiji se tvrdi da će se broj nesreća smanjiti jer više neće biti moguć ulazak vozila u drugi prometni trak nakon što uđu u rotor, inače jedno od najfrekventnijih gradskih prometnih čvorišta kroz koje svakodnevno prođe najmanje oko 100.000 vozila.

Prometni stručnjak Željko Marušić upozorava da je postavljanje semafora na tom mjestu ‘prometna hipokrizija’ koja može izazvati kaos.

“S oko 100.000 vozila dnevno u vršnom prometu to je i prometno najopterećenije mjesto u Hrvatskoj, s ispreplitanjem ukupno 16 prometnih tokova u oba smjera”, kaže Marušić za Tportal te dodaje da je prvenstveno problem u tome što je rotor na uzdignutom, umjesto upuštenom mjestu, prevelikog promjera i s jednom trakom viška, koja u uvjetima ekstremnog preopterećenja stvara konfuzije i ispreplitanja prometnih tokova, što izaziva nesreće.

Komentiraj