L’Oreal ADRIA, dio svjetske kozmetičke kompanije L’Oreal, sudjeluje u provedbi programa održivog razvoja Sharing Beauty With All koji sadrži ambiciozne razvojne ciljeve uključene u sve sastavnice vrijednosnog lanca Grupe L’Oreal.

Tim povodom predstavljene su prve inicijative i partneri tog programa u Republici Hrvatskoj.

U tromjesečnoj inicijativi L’Oreal i dm pozivaju kupce da u predviđene kutije za recikliranje u dm prodavaonicama odlože praznu plastičnu kozmetičku ambalažu svih proizvođača, čime ostvaruju popust od 30% na proizvode poznatih brendova L´Oréal Grupe s ciljem podizanja svijesti potrošača te stvaranja dugoročnih navika u smjeru održive svakodnevnice. Popusti se mogu ostvariti tokom srpnja, kolovoza i rujna.

L’Oréal Adria će nakon suradnje s dm-om u 2017. godini nastaviti lokalno razvijati program održivog razvoja i kroz suradnju s Hrvatskim Crvenim križem, u sklopu koje će donirati svoje proizvode socijalnim trgovinama.

“Inicijativa koju pokrećemo s dm-om pravi je način za podizanje svijesti potrošača o važnosti prikupljanja, sortiranja, zbrinjavanja i recikliranja praznih kozmetičkih pakiranja te stvaranje dugoročnih održivih navika u svakodnevnom životu. Klimatske promjene sve su izraženije i odgovornost su svakog ponaosob, osobito multinacionalnih kompanija koje imaju snažne utjecaje na okoliš na svim razinama, od osmišljavanja proizvoda do njihove distribucije, uključujući proizvodni proces ili onaj pribavljanja sastojaka“, rekla je Brigitte Streller, generalna direktorica regije L’Oreal ADRIA – BALKAN.

L’Oréal je s programom Sharing Beauty With All započeo 2013. godine na internacionalnoj razini, odlučan u tome da poboljša utjecaj svojih proizvoda na okoliš i društvo do 2020. godine, kako bi njihovi potrošači diljem svijeta bili sigurni da kupnjom svakog novog proizvoda pozitivno utječu na životnu sredinu i okoliš.

“Građani žele živjeti u skladu s ekološkim principima. To je pouka koju smo ponijeli iz svake dm-ove kampanje usmjerene na zaštitu okoliša. Za prvi korak potreban je samo pravi poticaj, prava inicijativa. Taj pravi poticaj u dm-u smo prepoznali upravo u projektu Sharing Beauty With All i radujemo se što će tijekom tri mjeseca 156 prodavaonica dm-a u 60 hrvatskih gradova postati centri za zaštitu okoliša”, izjavila je Đurđica Sedlić iz dm-a Hrvatska.

Obveza održivog razvoja odnosi se na sve L’Oréalove brendove, a ogleda se kroz napredak u brojci od 82% proizvoda koji su na tržište plasirani u 2016. godini (74% u 2015. godini). Neki od novih proizvoda plasirani na tržište u 2016. godini pokazuju razinu biorazgradivosti koja premašuje 98%, kao primjerice šamponi i regeneratori nove Matrix Biolage R.A.W. linije proizvoda. Također, smanjenjem emisije plinova u tvornicama i distribucijskim centrima za 67 % u razdoblju od 2005. do 2016. godine, tvrtka je nadmašila svoje prvobitne ciljeve o smanjenju emisije CO2 za 60 posto. Takav rezultat je postignut čak četiri godine prije planiranog postizanja cilja, dok je tvrtka u istom vremenskom razdoblju povećala proizvodnju za 29 posto. Svake godine, L’Oréal transparentno prikazuje podatke o napretku tvrtke, a danas je jedna od tvrtki čije su ambicije i ozbiljan pristup prema održivom razvoju prepoznatljivi u cijelome svijetu.

Komentiraj