Saponia je tržišni lider u kategoriji ‘deterdženata za pranje rublja’

Autor:

ACNielsen

Kvaliteta proizvoda je bitna pretpostavka uspjeha nekog brenda, a na potrošačima je da ju prepoznaju i takvom proizvodu poklone svoje povjerenje i lojalnost.

U Saponiji su svjesni da uvijek i u svemu treba biti izvrstan i potrošačima ponuditi jedinstvene proizvode koji će svojom kvalitetom na najbolji način zadovoljiti njihove potrebe.

Jedan od pokazatelja uspjeha Saponije je i rast proizvodnje te je u 2016. godini proizvedeno preko 62 tisuće tona različitih deterdženata za pranje rublja. Najbolja potvrda ispravnosti takvog puta je uspjeh koji već godinama i generacijama imaju deterdženti za pranje rublja Faks helizim i Nila.

Upravo su potrošači svojom odlukom o kupnji i lojalnošću prepoznali i potvrdili kvalitetu Saponijinih proizvoda što je rezultiralo da su upravo deterdženti za pranje rublja ovog hrvatskog proizvođača najprodavaniji na tržištu. To dokazuju i rezultati istraživanja ACNielsena.

U razdobolju rujan/listopad 2015 – srpanj/kolovoz 2016, tvrtka Saponia je ostvarila najveću količinsku prodaju u kategoriji ‘deterdženata za pranje rublja’, što je dokaz lojalnosti hrvatskih kupaca domaćem brendu, čime je Saponia tržišni lider u ovoj kategoriji. Ovi uspješni rezultati odnose se na sve robe marke Saponije – Faks helizim, Nila, Bioaktiv i Rubel.

Faks helizim još od 1968. godine pruža čistoću, bjelinu i mirisnu svježinu rublju prateći svojom formulacijom modne trendove, inovacije u vrstama tkanine te ekološke zahtjeve.

Nova linija Faks helizim gela u varijantama za bijelo, šareno ili tamno rublje je, u samo nekoliko mjeseci, privukla veliko zanimanje potrošača te je prodaja u Republici Hrvatskoj u 2016. praktično udvostručena u odnosu na 2015. godinu…

Saponia br1 HR

Komentari

Morate biti ulogirani da biste dodali komentar.

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)