Mediji pod kontrolom Kremlja, koji su navijali za Donalda Trumpa u predizbornoj kampanji, promijenili su pristup prema novom američkom predsjedniku.

Kako bi se u to uvjerili, dovoljno je pogledati naslove članaka o Bijeloj kući posljednjih dana. “Skandal sa Sessionsom: SAD se kreće prema ustavnoj krizi”, naslov je članka od 3. ožujka na web-stranici ruske državno financirane televizije RT.

“Imigranti vide da američki san blijedi uslijed porasta zločina iz mržnje”, naslov je članka objavljenog istog dana na Sputnik News, drugog ruskog medija na engleskom jeziku financiranom iz Kremlja.

“Da li Trumpova politika dijeli Ameriku više nego ikad?”, pitao se RT u naslovu prošlog mjeseca. Čak i neposredno nakon inauguracije, Sputnik je objavio kritičan članak pod naslovom: “Trump privukao znatno manju publiku na inauguraciju nego prethodnik”.

Drugi članci na ovim medijima bavili su se Trumpovim očajno lošim rejtingom, kritizirali njegov obračun s imigrantima, čak i ismijavali njegov bizarni način rukovanja s drugim državnicima.

Komentiraj