Prva zagrebačka trgovina torbi Kristine Fazinić

Autor:

Saša Zinaja

Iza brenda Bags by Kristina stoji fotografkinja Kristina Fazinić koja je ljubav prema fotografiji odlučila pretočiti u još jednu umjetnost – izradu unikatnih torbi. Na svaku torbu koje izrađuje aplicira fotografiju rodne Korčule. Prošlog tjedna otvorila je, s dizajnericom Ivom Karačić, prvi zagrebački showroom.

“Željela sam promovirati svoj otok na netipičan način i spojila sam fotografiju i modu te počela izrađivati platnene torbe na koje sam aplicirala fotografije ježina, starih kamenih kućica i sela koja lagano odlaze u zaborav. Razmišljala sam o tome da napravim putujuću izložbu svog otoka. To mi se i ostvarilo. Torbe su krenule po cijelom svijetu”, kazala je za Nacional Kristina Fazinić. Novi projekt na kojem trenutačno radi je brendiranje svake torbe koja će imati ime po gradu ili selu u kojem je snimljena. Svaka torba, kazala je, imat će priču gdje je fotografija na njoj nastala, zašto je baš taj detalj snimljen i po čemu je prepoznatljivo selo ili grad po kojem je nazvana.

Pojasnila je zašto je otvorila showroom. Nebrojeno se puta, kako je rekla, našla u situaciji da ju klijentice pitaju gdje mogu pronaći sve njezine torbe, a kako se one već godinama prodaju po raznim galerijama te u njezinoj galeriji u Korčuli, stalno joj je u mislima bila ideja o vlastitom showroomu u Zagrebu.

“Uostalom, mislim da svaki dizajner mašta da jednog dana ima vlastiti kutak u kojem će prezentirati svoje radove, urediti ga u svom stilu jer i ambijent interijera često zaokružuje priču o nama. Iznimno mi je važno i jako drago da sam pronašla ‘srodnu dušu’ u Ivi Karačić, da smo kliknule jedna s drugom i odvažile se zajedno krenuti u ovu avanturu”, govori dizajnerica i opisuje situaciju na hrvatskom tržištu, posebno kad su moda i modni dodaci u pitanju. Smatra da je stanje na hrvatskom tržištu vrlo plodonosno, ali država ga nije prepoznala.

“Gdje god se okrenemo svjedoci smo iznimno kreativnim ljudima koji oduševljavaju svojim radom, ali nažalost ‘ubija’ nas birokracija, loši propisi, vrlo često i nerazumijevanje onih koji bi nam trebali biti vjetar u leđa da se etabliramo na tržištu. Jer nije ovo što radimo samo naše, svi mi svojim proizvodima itekako prezentiramo Hrvatsku, bogatstvo njezine kulture, obrta, tradicije… pa bi bilo lijepo kada bi nas mjerodavne institucije, turističke organizacije, gospodarske komore i drugi podržali i pomogli nam da svi bolje radimo”, kaže Kristina Fazinić.

Komentari

Morate biti ulogirani da biste dodali komentar.