U prva tri ovogodišnja mjeseca u Hrvatskoj je registrirano 9129 novih vozila, što je 12,6 posto više nego u istom razdoblju godinu ranije, a najveći udjel na tržištu ostvaruju Volkswagen i Opel, pokazuju u utorak objavljeni podaci agencije Promocija plus.

U tom razdoblju najveći tržišni udjel na domaćem automobilskom tržištu imao je Volkswagen, gotovo 13 posto, s prodanih 1159 vozila. Njegov udjel smanjio se u odnosu na prvo tromjesečje lani, kada je dosezao 15,46 posto, s prodanih 1253 vozila.

Slijedi Opel s tržišnim udjelom nešto iznad 10 posto i 934 prodana vozila. Ta je kompanija povećala svoj tržišni udjel u odnosu na godinu dana ranije, kada je iznosio 9,23 posto, uz prodanih 755 vozila.

Na hrvatskom tržištu među najpopularnijima su i vozila Škode. S prodanih 768 vozila Škoda je ostvarila udjel na tržištu od 8,4 posto. Ipak, broj njezinih prodanih vozila manji je nego godinu dana ranije kada ih je bilo 819, čime je ostvarivala udjel od 10,11 posto.

Slijedi Ford, s prodanih 609 vozila, čime je povećao svoj tržišni udjel u godinu dana s 3,57 na 6,67 posto. U prva tri mjeseca lani ta je američka automobilska kompanija prodala 289 vozila na hrvatskom tržištu.

Najprodavaniji model vozila u prvom ovogodišnjem tromjesečju bio je Opel Astra, s prodanih 462 vozila ili 267 više nego u istom razdoblju godinu dana ranije.

Slijedi Volkswagenov Golf, kojeg je prodano 450 komada ili 22 manje nego lani, a potom Škoda Octavia, s prodanih 428 komada ili 38 više nego u istom razdoblju lani.

Samo u ožujku prodano je 4.119 novih vozila ili 19 posto više nego u istom mjesecu 2015. godine. Najveću prodaju pritom je ostvario Opel, 577 vozila, čime je postigao 14 posto udjela na tržištu. I najprodavaniji model bio je Opelov i to Astra, kojih je prodano 331 komad ili 210 više nego u ožujku prošle godine, pokazuju podaci Promocije plus.

Komentiraj

FOTO:Pixabay
PODIJELI
Djelatnost je Hine prikup­lja­nje i razaši­lja­nje što potpunijih či­njeničnih i objektivnih novinsko-agencijskih informacija o zbi­va­njima u Republici Hrvatskoj i svijetu za potrebe medija i drugih sudionika društvenoga, političkoga, kulturnog i gospodarskog života.