Prodaja Disney proizvoda u Hrvatskoj porasla 32 posto

Autor:

Egmont

Egmont Hrvatska najbolji je Disneyjev partner za prošlu godinu, a dokaz je prošlotjedna nagrada toj izdavačkoj kući. Egmont je najveći europski izdavač za djecu sa sjedištem u Danskoj, a tvrtka je osnovana još davne 1878. godine. Kao međunarodna medijska kompanija, Egmont je prisutan u mnogo zemalja i na više medijskih platformi. Egmontova vizija je ta da bude svjetska medijska kuća u području zabave koja kreira kvalitetnu zabavu za djecu i odrasle dok čitaju, gledaju, slušaju i igraju se. U Hrvatskoj Egmont se s prvim izdanjima pojavio 1994., a 1995. je osnovao vlastitu tvrtku Egmont. Danas je vodeći dječji izdavač u Hrvatskoj, a u Zagrebu je i sjedište za cijelo područje bivše Jugoslavije. Program uključuje časopise i knjige poznatih svjetskih brendova – Disney, Snježno kraljevstvo, Barbie, Star Wars, Minecraft, Maša i Medvjed, National Geographic i druge.

“Dobiti priliku da zastupaš Disney nije nimalo lako. Treba zadovoljiti kriterije u proizvodnji, uslugama, odnosu prema zaposlenicima te na kraju isporučiti visokokvalitetan proizvod. Između vrlo profesionalnih firmi u Sloveniji, Hrvatskoj i Bosni i Hercegovini koje se bave distribucijom ili proizvodnjom igračaka, odjeće, obuće, uredskim priborom, filmskom distribucijom i ostalim djelatnostima, Disney je ove godine izabrao Egmont. Cijeli naš tim izuzetno je ponosan i sretan jer je to potvrda našem kontinuiranom radu na Disney licenci”, kazala je za Nacional Ivana Krnić, voditeljica marketinga Egmonta Hrvatska.

Disney i Egmont na globalnoj razini su dugogodišnji partneri. Čak i Walt Disney i Egmont Harald Petersson osobno su se poznavali i družili, tako da Egmont Hrvatska na ovim prostorima nastavlja tradiciju dobre suradnje.

“Već pet godina Disney dan održava se u ožujku u Zagrebu. Disneyjev ured u Budimpešti prije dvije godine ustanovio je nagradu i to je završna ceremonija na ovom događaju. Pozvani su svi partneri, potencijalni partneri i predstavnici velikih trgovačkih lanaca, a prezentiraju se dostignuća u prethodnoj godini i planovi za sljedeću. Za nagradu se u obzir uzima odnos prema poslu, poštovanje strogih Disneyjevih pravila, promotivne aktivnosti i na kraju, naravno, financijski rezultati”, objasnila je Ivana Krnić. Dodala je da je od 1995., otkad je osnovan Egmont Hrvatska, bilo nekoliko oblika djelovanja na prostoru bivše Jugoslavije, ali već jako dugo Zagreb je središte iz kojeg Egmont djeluje i u ostalim zemljama.

“U prošloj godini Egmont je ostvario rast prodaje Disneyjevih proizvoda od 32 posto na knjigama i 16 posto na časopisima. Oba rezultata su odlična jer i u dječjim časopisima i u dječjim knjigama Egmont je market leader, a iz te pozicije je jako teško dvoznamenkasto rasti. Posebno je impresivna brojka za časopise jer znamo koliko je teško u ovom trenutku u tom segmentu”, rekla je Ivana Krnić. Kazala je da za Disney klasične likove postoji duga povijest i veliki interes u regiji, tako da je trenutačno na tržištu u Hrvatskoj i Srbiji kolekcija Disneyjevi klasici od 30 priča prema najpopularnijim Disneyjevim filmovima. Osim toga vrlo je popularna ‘’Violetta’’, priča o djevojci koja se bavi glazbom, a ima vrlo turbulentan privatni život kao i svi tinejdžeri. Za najmlađe su popularni ‘’Sofija Prva’’, ‘’Pirat Jan’’ i ‘’Doktorica Pliško’’, dok je ‘’Star Wars’’, franšiza koju je Disney kupio 2012., zanimljiva svim generacijama. Ove godine Egmont nastavlja projekte iz 2016., a očekuju se novi filmovi ‘’Star Wars’’, ‘’Auti 3’’, ‘’Spiderman’’ i ‘’Coco’’.

Komentari

Morate biti ulogirani da biste dodali komentar.

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)