Dosad je u humanitarnoj akciji Reci DA! prikupljeno oko tristo tisuća kuna.

Nastavak projekta najavljuje uređivanje još tri centra za pružanje usluga u zajednici. Podršku humanitarnoj akciji Reci DA! možete pružiti kupnjom proizvoda tvrtke P&G u trgovinama Lidla diljem Hrvatske.

Među istaknutim proizvodima su Ariel, Lenor, Jar, Always, Head&Shoulders, Pantene, Gillette i Old Spice.

Humanitarnu akciju Reci DA! već dvije godine zajednički provode tvrtke P&G i Lidl Hrvatska. Nakon što je u prva dva dijela akcije prikupljeno oko tristo tisuća kuna za obnovu sedam dječjih domova, ove jeseni se akcija nastavlja prikupljanjem sredstava za obnovu centara za pružanje usluga u zajednici u Slavonskom Brodu, Koprivnici i Karlovcu.

Druženjem s djecom u Centru za pružanje usluga u zajednici Kuća sretnih ciglica u Slavonskom Brodu označen je početak trećeg vala akcije Reci DA!

„Kuća sretnih ciglica i svojim nazivom simbolički označava sve naše napore koje u protekle dvije godine provodimo s ciljem obnove 12 dječjih domova. Do sada smo obnovom i uređenjem prostora uspjeli uljepšati svakodnevicu u sedam dječjih domova, a u nastavku ove jeseni uređujemo još tri. Putem humanitarne akcije Reci DA! upoznali smo probleme i izazove s kojima se susreću djeca i djelatnici domova te možemo reći da je bilo iznimno emotivnih trenutaka za sve nas. Uz podršku naših partnera, tvrtke Lidl Hrvatska i Ministarstva socijalne politike i mladih bliže smo ostvarenju još jednog cilja, a to je obnova još tri dječja doma. Veliko hvala svim kupcima koji su svojim sudjelovanjem do sada omogućili uljepšavanje dječje svakodnevice i njihovo ugodnije odrastanje“, izjavio je Srđan Lisac, član Uprave P&G-ja za Hrvatsku.

U Centru za pružanje usluga u zajednici Kuća sretnih ciglica uređivat će se spavaonice i dnevni boravci kako bi prostor bio što ugodniji za svakodnevno korištenje.

„U našem domu je na skrbi 50-tero djece. Od toga je njih 12-tero na stalnoj skrbi, dok 38-ero djece koristi prostor kroz poludnevni boravak. Mi se trudimo da im odrastanje uz nas bude što sličnije obiteljskom okruženju, zato djeca i borave u prostorima koji su uređeni poput stanova, a zajedno smo jedna velika obitelj. Nažalost, nismo u mogućnosti redovito opremati prostor zbog čega od srca zahvaljujem tvrtkama P&G i Lidl Hrvatska koje će nam omogućiti zamjenu dotrajalog namještaja“, izjavila je ravnateljica Centra za pružanje usluga u zajednici, Kuća sretnih ciglica, Renata Puljko.

U koprivničkom Centru za pružanje usluga u zajednici iz sredstava donacije će se obnoviti kuhinja, a u karlovačkom Centru dječje sobe i zajednički prostori.

„Humanitarna akcija Reci DA! već je dvije godine dio našeg planiranja i razmišljanja. Iznimno nas veseli kada vidimo kolike se promjene postignute u kratkom periodu jer je iza nas obnova sedam domova. Posebna zahvala ide našim kupcima i korisnicima proizvoda tvrtke P&G, jer su oni svojim sudjelovanjem značajno doprinijeli uspjehu akcije Reci DA!, a vjerujemo da će uspjeh i ovog vala akcije omogućiti uljepšavanje dječjih domova i ugodnije odrastanje svakom djetetu”, izjavila je voditeljica Odjela odnosa s javnošću Lidla Hrvatska, Lana Jugo.

Djecu je svojim dolaskom razveselila i radijska i TV voditeljica, Zlata Muck, koja im je podijelila proizvode tvrtke P&G i Lidl Hrvatska te izrazila podršku humanitarnoj akciji.

Potporu cijelom projektu od samog početka pruža i Ministarstvo socijalne politike i mladih čije smjernice idu prema što većem osnaživanju bioloških obitelji, razvoju udomiteljstva u zajednici te deinstitucionalizaciji kad je riječ o zbrinjavanju djece.

Treći dio humanitarne akcije Reci DA u svim trgovinama Lidla počeo je 29. kolovoza i traje do 2. listopada, a kupci se u akciju mogu uključiti kupnjom bilo kojeg proizvoda tvrtke P&G, te na taj način doprinijeti prikupljanju sredstava za uljepšavanje svakodnevice u dječjim domovima u Slavonskom Brodu, Karlovcu i Koprivnici.

U 12 dječjih domova/centara za pružanje usluga u zajednici kojima je osnivač Republika Hrvatska smješteno je 351 dijete, a za 431 dijete se pružaju usluge boravka ili organiziranog stanovanja.

Pogledajte video uradak koji prikazuje tijek obnove Dječjeg doma Antun Gustav Matoš.

O tvrtki Procter & Gamble

P&G donosi proizvode koje koristi gotovo 5 milijardi ljudi diljem svijeta. Njegova široka ponuda uključuje niz pouzdanih, kvalitetnih, vodećih tržišnih marki kao što su Always®, Ambi Pur®, Ariel®, Lenor®, Jar®, Febreze®, Gain®, Gillette®, Head & Shoulders®, Lenor®, Olay®, Oral-B®, Pampers®, Pantene®, SK-II®, Tide®, Vicks®, Wella® i Whisper®.

P&G-ova predstavništva prisutna su u 70-ak zemalja diljem svijeta. Za najnovije vijesti i ostale informacije o P&G-u posjetite www.pg.com.

Komentiraj