Odbrojavanje do ceremonije otvaranja Zimskih olimpijskih igara PyeongChang 2018. je započelo, što je pravi trenutak da globalni olimpijski partner Procter & Gamble (P&G) predstavi svoju najnoviju kampanju ‘Ljubavlju protiv predrasuda’.

Radi se o filmu koji otvara novu perspektivu unutar već nagrađivane kampanje ‘Hvala ti mama’, pokazujući nam kako bi izgledao svijet kada bismo jedni druge gledali majčinim očima.

Kratki P&G-ovi filmovi s prethodnih Olimpijskih igara osvojili su kritičare ali i široku publiku, postavši jedni od najgledanijih filmova te tematike svih vremena. ‘Ljubavlju protiv predrasuda’ iznosi priče i izazove stvarnih sportaša iz vizure njihovih majki. Uz to, odaje počast duhu olimpizma koji inspirira svijet da gleda izvan pojavnosti koje nas dijele, te slavi sve ono što nam je zajedničko. Svi oni koji su se borili s predrasudama i unaprijed donesenim zaključcima imaju moćnu saveznicu, onu koja je bila uz njih od početka, vodeći ih do vrha usprkos svemu – svoju mamu.

U šest kratkih prizora film prikazuje da je borba s predrasudama različita koliko i sami sportovi. U njemu se pojavljuju:

  • djevojka koja dolazi iz kulture u kojoj se ne gleda blagonaklono na ženska natjecanja
  • mladić koji sanja o sportskim natjecanjima, dok njegovi roditelji daju sve od sebe kako bi mu omogućili sudjelovanje
  • djeca različitih rasa, religija i seksualnih orijentacija koja se samo žele baviti omiljenim sportom, a nemaju nikog sličnog sebi.

Film slavi majčinu ulogu kao prvog i najvećeg zagovaratelja, onog koji vidi potencijal svog djeteta bez obzira na to kako ga vide svi ostali. Nastao je s nadom da će zbližiti ljude i potaknuti ih da otvoreno razgovaraju o predrasudama i njihovoj ulozi u ograničavanju ljudskog potencijala, ali i kao odraz potrebe da se ne fokusiramo na razlike, već na ono što nam je zajedničko i što nas zbližava.

Sportaši diljem svijeta slažu se s tvrdnjom da put prema Olimpijskim igrama može biti zatrpan preprekama koje su ukorijenjene primjerice u predrasudama. To pokazuju i rezultati najnovijeg istraživanja koje je proveo P&G u suradnji s Međunarodnim olimpijskim odborom:

  • 55% ispitanih olimpijaca susrelo se s predrasudama ili osuđivanjem tijekom odrastanja,
  • većina (53%) je odgovorila da im je njihova majka bila najveća podrška prilikom suočavanja s predrasudama,
  • gotovo svi (99%) misle da im je pomoć majke i njena vjera u njih bila ključna u postizanju olimpijskih rezultata.

P&G je inspiraciju pronašao u natjecateljima čije sportsko putovanje i osobne priče najbliže oslikavaju kampanju ‘Hvala ti mama’:

  • Michelle Kwan, USA 1998. & 2002. Olimpijka, dvostruka osvajačica olimpijske medalje; njena obitelj je prošla kroz brojne financijske poteškoće kako bi joj omogućila ostvarenje olimpijskog sna
  • Zahra Lari, UAE – nada se kvalifikaciji, prva žena iz Emirata koja bi mogla nastupiti na međunarodnom klizačkom natjecanju
  • Mathilde Petitjean, Togo – 2014. Olimpijka, prva olimpijska cross-country skijašica koja će predstavljati ovu zapadnoafričku zemlju
  • Carina Vogt, Njemačka – 2014. Olimpijka, prva žena koja u osvojila zlatnu medalju u skijaškim skokovima

Kampanja je dio šireg P&G-ovog nastojanja da se iskoristi snaga oglašavanja kako bi se potaknula rasprava o važnim pitanjima kao što su predrasude. Ovo je za P&G dugoročno putovanje koje uključuje i druge kampanje koje potiču rasprave o širokom spektru tema kao što su rodne razlike u kampanjama Ariel Share the Load, Always Like a Girl, SK-II Marriage Market Takeover Secret’s Ladies’ Room Stress Test i We See Equal; rasne razlike u The Talk i seksualna orijentacija u Vicks Touch of Care.

“P&G teži stvaranju boljeg svijeta za sve – svijeta bez predrasuda, u kojem su svi jednako zastupljeni, u kojem se svačiji glas jednako čuje, u kojem svi imaju jednake prilike za uspjeh. Kada je u svijetu više jednakosti, društvo je bolje i vodi gospodarskom rastu. Nažalost, jednakost je ograničena razlikama, ali mi smo uvidjeli da možemo iskoristiti svoju snagu tako da budemo promotori onoga dobroga, ukazivanjem na razlike koje koče ljudski potencijal. Nadamo se da ćemo potaknuti otvorenu raspravu, utjecati na stavove i u idealnim uvjetima promijeniti obrasce ponašanja”, rekao je Marc Pritchard, P&G Global Brand Officer.

‘Ljubavlju protiv predrasuda’ režirala je Alma Har’el, čiji opus uključuje i nagrađivane filmove Bombay Beach i LoveTrue.

Podijelite službeni hashtag #LjubavljuProtivPredrasuda ili posjetite stranicu www.LoveOverBias.com kako biste doznali više o spomenutim i ostalim sportašima.

O P&G-ovom olimpijskom programu:

Diljem svijeta P&G-ove marke uključujući Always®, Gillette®, Pantene®, Head & Shoulders®, Tide® i druge podržavaju Olimpijske igre putem različitih medijskih kanala, ali i u samim trgovinama. P&G-ove marke predane su pružanju najboljih rješenja koja će živote majki učiniti lakšima, iz dana u dan. Ne samo majki Olimpijaca, nego svih majki diljem svijeta.

Komentiraj