Novi kulturno-turistički projekt “Kuća istarskog maslinovog ulja”, koji će ›kao cjelogodišnji turistički proizvod promovirati posebnost Istarske županije i upoznati turiste s jednim od najkvalitetnijih lokalnih proizvoda, maslinovim uljem, predstavljen je u nedjelju u pulskoj Turističkoj zajednici.

Projekt “Kuće istarskog maslinovog ulja” bit će smješten u revitaliziran dio kompleksa bivše tvornice modne trikotaže Arene. Autorica Lorena Boljunčić istaknula je da time ovi prostori industrijske arhitekture u gradskoj jezgri postaju dio povijesti i sadašnjosti istarskoga maslinarstva, i promovirat će  uzgoj, berbu, preradu, kvalitetu i zdravstvenu komponentu istarskog maslinovog ulja.

“Vrijednost investicije iznosi oko dva milijuna kuna, a završetak radova očekuje se prije početka iduće turističke sezone”,  najavila je Boljunčić na konferenciji za novinare.

Prostor “Kuće istarskog maslinovog ulja” sastoji od tri osnovna dijela – muzeja, odnosno izloženog postava, te od prostora za degustaciju i trgovinu.

Posjetitelji će se u muzeju moći upoznati s poviješću maslinarstva od rimskog razdoblja, preko srednjeg vijeka do 20. stoljeća. Maslinarstvo u Istarskoj županiji bit će predstavljeno s obzirom na podneblje i tlo, vrste maslina koje se uzgajaju, goste će se upoznati s cestom maslinovog ulja, a dobivat će i informacije o uzgoju, berbi, preradi i skladištenju maslina. U sklopu muzeja održat će se i edukacije o svojstvima vrhunskih ekstra djevičanskih maslinovih ulja, a moći će se kušati razne sorte maslinovih ulja različitih proizvođača iz Istarske županije.

Pulski gradonačelnik Boris Miletić izrazio je zadovoljstvo ovim projektom istaknuvši kako će ovaj muzej predstaviti još jedan motiv dolaska turista u Puli.

“Mi  više ne želimo razgovarati o turističkoj sezoni već isključivo o turističkoj godini. Stoga Grad Pula snažno podupire takve projekte i pomoći će u uređenju okoliša oko samog muzeja”, najavio je.

Projekt je pohvalila i direktorica Turističke zajednice Pule Sanja Cinkopan Korotaj naglasivši da turisti sve više traže nove proizvode i predstavljanje kulture.

Komentiraj

FOTO:FaH
PODIJELI
Djelatnost je Hine prikup­lja­nje i razaši­lja­nje što potpunijih či­njeničnih i objektivnih novinsko-agencijskih informacija o zbi­va­njima u Republici Hrvatskoj i svijetu za potrebe medija i drugih sudionika društvenoga, političkoga, kulturnog i gospodarskog života.