Olaf Koch, predsjednik Uprave tvrtke METRO AG, posjetio je Grad Split i jedan od najmodernijih veleprodajnih centara METRO-a u Kaštel Sućurcu.

Tijekom posjeta, sastao se s kupcima METRO-a, splitskim ugostiteljima te s potpredsjednikom Udruge brodara Porat Krilo i Bajnice.

“Hrvatska je prošle godine zabilježila više od 18 milijuna turističkih posjeta što potvrđuje budući potencijal hrvatskog turizma. Prilike koje rast u dolascima i noćenjima otvara hrvatskom HoReCa sektoru mogu se učinkovito iskoristiti uz digitalizaciju poslovanja. Cilj METRO je pomoći kupcima u Hrvatskoj u optimiziranju poslovanja, smanjenju troškova i privlačenju gostiju u digitalnom okruženju”, izjavio je Olaf Koch.

Drugi dan posjeta Hrvatskoj, Olaf Koch, se u Gradu Zagrebu se sastao s ugostiteljem Goranom Vručinićem te je s članovima Uprave METRO Hrvatska definirao segmente poslovanja koji će biti ključni za podršku kupcima METRO-a u Hrvatskoj u nadolazećoj turističkoj sezoni.

Komentiraj