Proizvođač iz Stuttgarta objavio je fotografije i tehničke detalje osvježene 911-ice. Iako će promatrač najprije primjetiti kozmetičke intervencije na vanjštini, najvažnije promjene dogodile su se u motorizaciji automobila.

39338398155ed3e051876e627631980_origRedizajnom su uključeni coupe i kabriolet, u standardnim i snažnijim, “S” verzijama.

Modeli za 2016. dobili su nove branike, s većim bočnim otvorima za zrak, na kojima se umjesto dosadašnje dvije nalaze tri horizontalne rešetke.

Dnevna svjetla sad su sastavni dio farova i sastoje se od četiri točkasta svjetlosna izvora postavljena oko glavnog fara.

52639541755ed3e0538062706352317_origSa stražnje strane, umjesto horizontalnih “škrga” na poklopcu motora, ugrađene su vertikalne rešetke a redizajnirani su i branik i stop svjetla.

Osim toga, proizvođač je objavio kako je izmjenio dizajn alu felgi i kvaka na vratima.

165501215955ed3e056e056718415568_origPorsche 911 Carrera za 2016. opremljen je novim PCM (Porsche Communication Management System) multimedijalnim sustavom sa Apple CarPlay kompatibilnošću i unaprijeđenom navigacijom.

Po prvi put u ovom modelu, navigacijski sustav omogućava Google Earth i Google Streetview prikaz na ekranu.

Redizajniran je i upravljač, a verzije opremljene Sport Chrono paketom imaju na volanu kotačić za odabir jednog od četiri predefinirana moda vožnje: “Normal”, “Sport”, “Sport Plus” i “Individual”.

117268988455ed3e058cedd984298394_origModeli s automatskim PDK mjenjačem s duplim kvačilom opremljeni su funkcijom koja na pritisak dugma iz motora izvlači maksimum snage u trajanju od 20 sekundi.

Kad se aktivira ova komanda, sustav odabire optimalni prijenosni odnos u mjenjaču za ostvarivanje kratkoročne maksimalne snage.

Porsche je uveo još jednu novost – po prvi put su osnovne verzije modela 911 Carrera dostupne s opcijskim sustavom upravljanja koji omogućava zakretanje zadnjih kotača, što je prethodno bila ekskluziva skupljih verzija, poput modela 911 Turbo ili 911 GT3.

213135622555ed3e05b4cdc552367343_origUmjesto dosadašnjih atmosferskih agregata, ispod poklopca motora nalazi se nova, 3.0 litarska twin-turbo jedinica sa 6 cilindara.

U verzijama 911 Carrera i 911 Carrera Cabrio ovaj motor proizvodi 370 ks (272 kW) i 450 Nm, dok u snažnijim “S” varijantama razvija 420 ks (309 kW) i 500 Nm.

U oba slučaja, motori raspolažu sa po 20 “konja” i 60 Nm više u usporedbi s prethodnim pogonskim jedinicama.

21269756855ed3e0603d72435193228_origPorsche 911 Carrera sa PDK mjenjačem i Sport Chrono paketom od 0 do 100 km/h ubrzava za 4,2 s, što je za 0,2 s bolji rezultat od prethodnika.

Carrera S, također opremljena PDK mjenjačem i Sport Chrono paketom, iz mjesta do stotke stiže za 3,9 s (poboljšanje za 0,2 s).

Povećane su i maksimalne moguće brzine, pa Porsche 911 Carrera dostiže 295 km/h a Carrera S 308 km/h.

16758078355ed3e064617f059627310_origUprkos poboljšanim performansama, proizvođač tvrdi da je nova 911-ica ekonomičnija i da u prosjeku troši 12 posto goriva manje nego ranije.

Redizajnirana Porsche 911 Carrera imat će premijeru na ovogodišnjem sajmu automobila u Frankfurtu.

Prodaja će najprije započeti u Njemačkoj, u prosincu, po cijeni od 96.605 eura, koliko će koštati standardna Carrera, odnosno 110.766 eura, koliko treba izdvojiti za Porsche 911 Carrera S.

Komentiraj