Poliklinika Milojević novom kampanjom ‘Ljepota je u očima promatrača’ promovira moderan pogled na ljepotu koji slavi različitosti.

Težnja prirodnom, zdravom i drugačijem vrijednosti su koje Poliklinika podržava i želi prenijeti. U tom duhu ostvarena je suradnja s Lucijom Lugomer, prvim hrvatskim plus size modelom.

“U Poliklinici Milojević svakome klijentu pristupamo individualno. Njegovan i zdrav izgled postižemo pomoću vrhunskih tretmana i zahvata te njima naglašavamo već prisutnu prirodnu ljepotu. Lucija Lugomer bila je stoga logičan izbor suradnice za našu novu kampanju. Biti prvi u nečemu, time i drugačiji, vrlo je teško ali ona je pokazala hrabrost i snagu vrijednu divljenja. Ženstvena, jednostavna, svoja i zato naprosto prekrasna važna je poruka ljepote koju želimo prenijeti”, rekao je dr. Nikola Milojević.

25.10.2016., Zagreb - Dr. Nikola Milojevic, vlasnik Poliklinike Milojevic. Photo: Davor Puklavec/PIXSELL

“Iznimno mi je drago što mogu doprinijeti jednoj posve drugačijoj kampanji koja ljepotu ne gleda samo iz jedne perspektive, već se prije svega oslanja na jedinstvenost svake osobe. I prije ove suradnje čula sam za usluge Poliklinike Milojević, jer mnogo inovativnih tretmana izvode kao prvi u regiji. Oduševila me njihova profesionalnost i pristupačnost koje smatram izuzetno bitnim u pružanju estetskih tretmana”, izjavila je Lucija Lugomer.

Neinvazivni tretmani predstavljaju suvremen i učinkovit pristup očuvanju zdravlja i mladolikosti na nježan način koji osobe ne prilagođava jednoličnim standardima ljepote, već se sami postupci prilagođavaju pojedincima i njihovim željama.

Poliklinika Milojević će nastaviti podržavati posebnost, a promjene će se kod pacijenata primjećivati u pomno odabranim detaljima.

nova

Fwd_ Objava za medije_Krenula kampanja _Ljepota je u o (2)

Fwd_ Objava za medije_Krenula kampanja _Ljepota je u o (1)

Komentiraj