PAKLENE VRUĆINE : Porasla prodaja sladoleda i osvježavajućih pića

Autor:

Hrvoje Jelavic/PIXSELL

Tvrtke Jamnica i Ledo ovih dana bilježe rekordne prodaje – Jamnica je u ovom tjednu prodala više od 18 milijuna litara svojih proizvoda, što je najbolji tjedan po količinskoj prodaji u povijesti te tvrtke, a Ledo je ostvario novi poslovni rekord s više od 92 tisuće isporučenih kutija s 1,07 milijuna komada proizvoda u jednom danu, izvijestili su u petak iz koncerna Agrokor.

  • Po podacima Agrokora, ljetna prodaja vode, pića i sladoleda poveća se otprilike tri puta u odnosu na zimske mjesece.

 

Kako ističu iz tog koncerna, s dolaskom ljeta, visokih temperatura i turističke sezone, bilježe se rekordne prodaje sladoleda, vode i pića pa i Ledo i Jamnica ovih dana ostvaruju veliki rast prodaje svojih proizvoda.

“Jamnica u ovom tjednu bilježi rekordnu otpremu na tržištu Hrvatske i inozemnim tržištima od više od 18 milijuna litara, što je najveća tjedna otprema u povijesti poslovanja kompanije”, ističe predsjednik Uprave Jamnice Ivica Sertić.

U Jamnici očekuju da će se do kraja mjeseca približiti ili čak premašiti brojku od 70 milijuna litara otpreme i prodaje, što će biti 30 i više posto bolji rezultat nego u srpnju prošle godine.

Ledo je, kako se navodi, ostvario novi poslovni rekord – 92.161 isporučenih kutija s 1,07 milijuna komada Ledo proizvoda u jednom danu, a 175 distributivnih vozila Leda u jednom je danu prošlo 30.000 kilometara kako bi isporučilo proizvode tvrtke na više od 4.700 dostavnih mjesta.

Predsjednik Uprave Leda Hrvoje Kraljević ističe kako je tržišni rekord tvrtke ostvaren uz interno unapređenje efikasnosti u nabavi, proizvodnji, logistici, distribuciji te razvoju i prodaji inovativnih proizvoda uz snažnu marketinšku komunikaciju.

Ledo godišnje na hrvatsko tržište isporuči oko 18 milijuna litara sladoleda, od čega 69 posto u ljetnim mjesecima, a za vrijeme većih vrućina najviše se traže voćni i vodeni sladoledi, kaže Kraljević.

Po podacima Agrokora, ljetna prodaja vode, pića i sladoleda poveća se otprilike tri puta u odnosu na zimske mjesece.

“Iako je prava špica turističke sezona tek počela, Agrokorove članice, Ledo i Jamnica u prva su tri tjedna srpnja ostvarili najbolje prodajne rezultate u povijesti svog poslovanja”, zaključuje se u priopćenju.

Komentari

Morate biti ulogirani da biste dodali komentar.

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)