Sisački ogranak Hrvatskih laburista – stranke rada pokreće prikupljanje potpisa za peticiju koju će dostaviti Hrvatskim željeznicama, s ciljem da se putovanje vlakom od Siska do Zagreba sa sadašnjih 50 smanji na 30-tak minuta.

Naime, svakodnevno oko 3.000 Siščana odlazi u Zagreb na posao ili studij, a budući da autocesta do Siska još nije dovršena, najčešće putuju željeznicom koja do Zagreba, udaljenog 50 kilometara, kao i prije stotinu godina vozi pedesetak minuta.

Inicijativu da se vrijeme putovanja, barem u vrijeme odlaska i povratka s posla, odnosno studija skrati na optimalnih pola sata, pokrenuli su sisački laburisti koji od utorka, 11. listopada počinju s potpisivanjem peticije koju će potom dostaviti Hrvatskim željeznicama.

Predsjednik tog stranačkog ogranka Ivica Rendulić rekao je u ponedjeljak kako se stranka na akciju odlučila nakon upita HŽ-u upućenoga 1. kolovoza, na koji nisu dobili odgovor. Naglasio je kako je Sisak opet od svih zaboravljen, pa se građani sami moraju izboriti za kvalitetniji život u gradu.

“Nakon peticije, kojoj će se Siščani sigurno odazvati, očekujemo očitovanje HŽ-a. Poznato nam je da se uskoro radi novi red vožnje, u kojem očekujemo barem dvije brze linije do Zagreba i natrag. Sisak na svim područjima tiho pada i mora se čuti naš glas”, rekao je tajnik sisačkih laburista Ivan Mlinarić.

Čelnici stranke ističu kako je Sisak, kao grad iz kojeg je krenuo prvi vlak prema Zagrebu i Novom Mestu, zaslužio bržu liniju do Zagreba. Na toj relaciji, kako kažu, sada prometuju i suvremeni putnički vlakovi, čije prednosti vožnje još nisu iskorištene.

Peticija će se, kako su najavili, do kraja tjedna u prijepodnvevnim satima potpisivati na Gradskoj tržnici, a u večernjim satima u Radićevoj ulici.

Komentiraj

FOTO:Zarko Basic/PIXSELL
PODIJELI
Djelatnost je Hine prikup­lja­nje i razaši­lja­nje što potpunijih či­njeničnih i objektivnih novinsko-agencijskih informacija o zbi­va­njima u Republici Hrvatskoj i svijetu za potrebe medija i drugih sudionika društvenoga, političkoga, kulturnog i gospodarskog života.