Turistička zajednica Šibensko-kninske županije počela je raditi na projektu standardizacije i certifikacije seoskog turizma na području te županije radi kvalitetnog uvođenja raznih usluga i detaljnog informiranja turista o onome što mogu očekivati na tom području, doznaje se iz te turističke zajednice.

Riječ je o projektu “Labelling agroturizma Šibensko-kninske županije” koji županijska Turistička zajednica provodi u suradnji s Hrvatskom udrugom za turizam i ruralni razvoj – Klub članova Selo i u partnerstvu s Turističkom zajednicom grada Knina, lokalnim turističkim zajednicama s područja županije te HF Eko Etno Grupom.

“Polazišta za provedbu tog projekta su specifičnost proizvoda i usluga, tradicionalni pristup organizaciji usluga, poštovanje ambijentalnih vrijednosti, tradicijsko graditeljstvo za potrebe turizma, prepoznatljivost proizvoda i marketinška diverzifikacija seoskih domaćinstava, s naglaskom da uz to vlasnici seljačkoga turističkog gospodarstva dobiju i dodatni motiv za povećanje kvalitete usluge na svojem domaćinstvu, a turisti mogućnost praćenja i usporedbe ponude na takvim gospodarstvima”, poručila je predsjednica Hrvatske udruge za turizam i ruralni razvoj – Klub članova Selo Dijana Katica.

Dodala je da je od 500 registriranih turističkih seoskih domaćinstava u Hrvatskoj na području Šibenika 24, a na području Knina i Drniša 18.

Standardizacija će se provoditi po općim standardima Europske federacije ruralnog turizma (EUROGITES), uz obvezne standarde koje svako takvo domaćinstvo mora imati i kojima se propisuju minimalni uvjeti za smještaj i usluge, a uvedeni su i dodatni standardi koji se odnose na tipičnost i karakterističnost svih tipova domaćinstava na kojima se pružaju turističke usluge.

Direktorica Turističke zajednice Šibensko-kninske županije Željana Šikić istaknula je kako će od brendiranja i promidžbe seoskih turističkih domaćinstava svi imati koristi, od lokalne zajednice, preko ponuditelja ugostiteljsko-turističkih usluga i samih turista do nacionalne razine, jer se time, kako je rekla, “poboljšava i imidž te kvaliteta usluge Hrvatske kao turističke zemlje”.

“Slijedom razvojne strategije, akcijskog plana provedbe te master plana Šibensko-kninske županije, prije godinu dana pokrenuli smo projekt ‘Like Home’ u sklopu kojeg je do sada kategorizirano 88 objekata u obiteljskom smještaju, a sada slijedi podbrendiranje oznakama ‘city’, ‘rural bike’ te posebice ‘luxury’. Iznimno veseli i što pokrećemo sličan projekt na području agroturizma u kojem leži golem potencijal i vrijednost Šibensko-kninske županije”, rekla je Šikić.

Istaknula je da će se u sklopu tog projekta postići detaljna klasifikacija i standardizacija te kvalitetnija integracija usluga, te da se, osim brendiranja i promidžbe, time uvažavaju i ističu specifičnosti destinacijskog proizvoda.

Komentiraj


FOTO:Mastercard Priceless Croatia
PODIJELI
Djelatnost je Hine prikup­lja­nje i razaši­lja­nje što potpunijih či­njeničnih i objektivnih novinsko-agencijskih informacija o zbi­va­njima u Republici Hrvatskoj i svijetu za potrebe medija i drugih sudionika društvenoga, političkoga, kulturnog i gospodarskog života.