Višemilijunski sponzorski ugovor između splitskog Hajduka i tvrtke Heineken Hrvatska, odnosno Karlovačkog piva, izazvao je ogorčenje u Zagrebačkoj pivovari, tržišnom lideru u Hrvatskoj.

Nakon što su navijači splitskog kluba putem društvenih mreža pokrenuli akciju gerilskog marketinga kojom upozoravaju da “pazi što pije” – jer Karlovačko sponzorira “klub koji se bori proti nogometne mafije”, a Ožujsko suprotnu stranu iz HNS-a, odvjetnici Zagrebačke pivovare zaprijetili su sudskom tužbom autorima na Facebooku. Međutim, nakon što se na društvenim mrežama digla prava hajka, odvjetnici su se ispričali te je objavljeno da tužbe neće biti.

Usprkos ili upravo zahvaljujući tome, već prvog dana nakon potpisivanja sponzorstva prodaja Karlovačkog piva je porasla, posebno u Dalmaciji. Kako Nacional doznaje, ugovorom između Hajduka i Karlovačkog određena je fiksna svota godišnjeg sponzorstva od oko dva milijuna kuna, zatim dodatni bonusi, no najznačajniji je postotak od rasta ukupne prodaje njihova piva.

Splitskom klubu pripadat će dio prihoda od označenog piva “Hajduk 1911” u Hrvatskoj i BiH, ali i udio od porasta kompletne prodaje svih proizvoda Heinekena Hrvatske na području Dalmacije.

Komentiraj