Trgovački lanac neprehrambene robe Pevec u prvih šest mjeseci ove godine ostvario je 622,5 milijuna kuna prihoda od prodaje, odnosno 21% više nego u istom razdoblju prošle godine, dok je neto dobit porasla 12 puta, na gotovo 23 milijuna kuna, izvijestili su u petak iz ovog trgovačkog lanca.

“Razlog ovakvih izvrsnih rezultata leži u završetku širenja prodajne mreže tijekom prošle godine, zauzimanju tržišnih pozicija koje su osigurale značajan porast prihoda i veliki iskorak kroz marketinška ulaganja kako bi se u percepciji javnosti brand Pevec pozicionirao na drugačiji i bolji način”, istaknula je članica Uprave Lidija Kljajić.

Podizanje koeficijenta obrtaja zaliha i porast profitabilnosti, ističu, omogućeni su provođenjem aktivnosti vezanih za upravljanje opskrbnim lancem i u sklopu toga upravljanje zalihama, logističkim procesima i portfeljem unutar pojedinih asortimana.

Napredak je vidljiv i u veleprodaji, a tvrtka ističe kako im je temeljni cilj veleprodaje ispuniti očekivanja kupaca i poslovnih partnera, te uspostaviti s njima dugoročnu suradnju i dobre poslovne odnose, te posljedično povećanje tržišnog udjela. U prvih šest mjeseci ove godine veleprodaja je porasla za 46%, u odnosu na isto razdoblje prošle godine.

Komentiraj

FOTO:Miranda Cikotic/PIXSELL
PODIJELI
NACIONAL je već 20 godina najutjecajniji politički tjednik u Hrvatskoj.