Hrvatska udruga za odnose s javnošću prima prijave za Grand PRix, izbor najboljih komunikacijskih projekata u 2017. godini.

Grand PRix je prestižno strukovno priznanje za izvrsnost u odnosima s javnošću. Nagrade mogu primiti nazavisni te stručnjaci za odnose s javnošću zaposleni u tvrtkama, javnom i nevladinom sektoru.

“Natječaj za prijavu komunikacijskih projekata za Grand PRix otvoren je do kraja siječnja 2018. godine. Nakon toga pred žirijem je uzbudljiv posao – proučiti pristigle materijale i izabrati finaliste. Paralelno ćemo se baviti i izborom Komunikatora i Antikomunikatora godine. Tko zaslužuje te titule, mogu predlagati svi članovi HUOJ-a, a tko će titulu naslijediti od Hrvatske gorske službe spašavanja, odnosno rektora Sveučilišta u Zagrebu Damira Borasa, doznat ćemo u veljači. U ožujku ćemo uz objavu pobjednika u natjecateljskim kategorijama za komunikacijske stručnjake, obznaniti i kome ćemo uručiti Grand PRix za razvoj struke, tj. nagradu HUOJ-a za životno djelo“, najavio je Krešimir Macan, predsjednik žirija 11. Grand Prixa HUOJ-a.

Krešimir Macan

Natječaj na izbor najboljih komunikacijskih projekata objavljen je na internetskoj stranici HUOJ-a, a projekti se mogu prijaviti u trinaest kategorija.

To su: odnosi s javnošću u tijelima državne vlasti, odnosi s javnošću u regionalnoj i lokalnoj samoupravi, odnosi s javnošću u nevladinu sektoru, odnosi s javnošću za velika trgovačka društva, odnosi s javnošću za mala i srednja trgovačka društva, društveno odgovorno poslovanje, unutrašnja komunikacija, prilagodba svjetske kampanje, digitalna komunikacija, politička komunikacija, organizacija događanja, komunikacijska strategija koja nikada nije implementirana te sponzorirana komunikacija.

Više informacija na: http://www.huoj.hr/index.php?opt=news&act=mlist&id=4578&lang=hr

Komentiraj