OSIJEK Pokrenut projekt obnove javnog prijevoza vrijedan 100 milijuna eura

Autor:

04.06.2016., Osijek - Podravka vlak koji povezuje cetvrti po velicini grad u Hrvatskoj - Osijek sa hrvatskom metropolom - Zagrebom za 4 sata. Ovaj vlak od samog uvodjenja u promet ima svoje odredjeno vrijeme voznje. Iz Osijeka krece u ranim jutarnjim, a iz Zagreba se vraca u popodnevnim satima. Ovaj vlak je redovito popunjen poslovnim putnicima, ali isto tako i onima koji putuju iz ostalih razloga. Za vrijeme vikenda vlak je popunjen ucenicima i studentima, koji takodjer cijene udobnost, brzinu i kvalitetu koju pruza ovaj vlak. Vlak  Podravka  nosi znak InterCity koji je jamac kvalitete, visokovrijednog servisa i vrhunske usluge. 
Photo: Davor Javorovic/PIXSELL

Grad Osijek i javno poduzeće Gradski prijevoz putnika (GPP) pokrenuli su projekt  modernizacije i razvoja javnog gradskog prijevoza, vrijedan oko 100 milijuna eura, koji planiraju najvećim dijelom, s minimalno 85 posto, financirati sredstvima EU fondova, izvijestili su u utorak u Osijeku predstavnici osječke Gradske uprave i GPP-a.

To bi, istaknuli su na konferenciji za novinare, bio najveći iznos koji neki grad u Hrvatskoj povlači za obnovu javnog prijevoza.

Direktor tvrtke Mario Šapina kazao je kako je projekt podijeljen u faze, modernizaciju postojećeg stanja i nabavu novih vozila te proširenje tramvajske mreže i izgradnju nove remize.

Dodao je kako se u suradnji s gradom priprema dokumentacija za apliciranje na EU fondove.

Pomoćnik pročelnice gradskog Upravnog odjela za gospodarstvo i projekte EU Srećko Kukić rekao je kako se na pripremi toga projekta radi oko godinu dana, a sredstva EU fondova već su dobijena za dva projekta, studiju analize kvalitete tramvajske mreže te izradu studije razvoja i analize troškova javnog prijevoza na gradskom području, što su uvjeti za apliciranje na velika sredstva EU fondova.

Dodao je kako je u izradi i master-plan promentnog razvoja  Osijeka i Osječko-baranjske županije, koji ima za cilj definirati kritične točke prometa i mjere unaprijeđivanja prometa na tome području.

Jedan od planiranih ciljeva je i proširenje tramvajske mreže prema prigradskom naselju Josipovcu, zbog čega se radi studija izvedivosti, koja treba utvrditi potrebe putnika i proširenja mreže. Planiramo nabavu 30 niskopodnih tramvaja, čija je izgradnja dugotrajna pa očekujemo da će krajnji rok za nabavu novih vozila i izgradnju nove remize biti do 2023. godine, istaknuo je Kukić.

Gradonačelnik Ivan Vrkić ocijenio je kako je Osijek, jedini u Hrvatskoj, pripremio dokumentaciju za ovako veliki projekt obnove javnog prijevoza, koji će, osim novih tramvaja, obuhvatiti i nabavku novih niskopodnih autobusa. Istaknuo je kako je javnim gradskim prijevozom prošle godine prevezeno 10 milijuna putnika.

Komentari

Morate biti ulogirani da biste dodali komentar.

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)