Jedna od najvećih izložbi prirodne kozmetike Vivaness sastavni je dio Biofacha, vodećeg sajma za organsku hranu.

Samo ove godine na Biofachu je izlagalo 2 950 tvrtki, a posjetilo ga je više od 50 tisuća posjetitelja.

Jedan od uvjeta sudjelovanja na ovom sajmu je posjedovanje certifikata za organske i prirodne proizvode.

Ove godine predstavila se i hrvatska kozmetička tvrtka Olival, koja sve više jača aktivnosti na stranom tržištu.

“Izvoz je jedan od važnih segmenata poslovanja za male i srednje tvrtke s obzirom da hrvatsko tržište nije veliko. Za uspjeh u izvozu iznimno je važna kvaliteta proizvoda, jer se na stranim tržištima susrećemo s vrlo jakom konkurencijom, a naglasak je na prirodnim i organskim proizvodima koji su osobito cijenjeni u kozmetičkoj industriji“, istaknuo je Marijan Pojatina, predsjednik Uprave tvrtke Olival, koja se prošli tjedan predstavila na Vivanessu u Nürnbergu.

Od male tvrtke nastale prije 23 godine u obiteljskoj kući s tri proizvoda, Olival je prerastao u poznati domaći kozmetički brend s više od stotinu proizvoda baziranih na tradicionalnim formulama i modernim tehnološkim dostignućima. Danas ova tvrtka ima jednu od najljepših tvornica u zapadnom dijelu Zagreba koja se prostire na 1 200 četvornih metara.

Za jačanje aktivnosti na stranom tržištu, među kojima su i sajmovi, Olival je ove godine dobio 748 tisuća kuna potpore u okviru programa ‘Internacionalizacija poslovanja malih i srednjih poduzeća’, Ministarstva gospodarstva, poduzetništva i obrta.

www.biofach.de/en

Komentiraj