OKUSI SVOJ ZAVIČAJ Novih pet domaćih dobavljača na policama Lidlovih trgovina

Autor:

facebook.com

Trgovački lanac Lidl Hrvatska započeo je suradnju s još pet domaćih dobavljača, a sve u sklopu projekta ‘Okusi svoj zavičaj’, započetim 2016. godine s Hrvatskom gospodarskom komorom, koji ima plemeniti cilj poticanja konkurentnosti obiteljskih poljoprivrednih gospodarstava.

Projekt je započet sa šesnaest OPG-ova i njihovih 50-ak proizvoda iz asortimana voća i povrća. Lidlov brend ‘Okusi svoj zavičaj’ trenutno broji 90-ak proizvoda od ukupno 35 hrvatskih OPG-ova i malih proizvođača.

Od četvrtka (22. ožujka) na policama Lidlovih trgovina će se naći novih devet proizvoda. Riječ je o proizvodima proizvođača: Buretić Bregi, Maslina i vino, CRO-GO, vinarija Mikša i kozmetika Lyra pharm.

“Rad s Lidlom znači mi jako puno, jer mi se s takvim svjetski poznatim i jako korektnim kupcem otvara mogućnost normalnog i zdravog poslovanja. Plan mi je usavršavati i još poboljšati kvalitetu proizvoda i postepeno, koliko budem imao mogućnosti, modernizirati i obnavljati opremu za rad; solarna centrala kod svinja, novu rashladu u pogonu, dimne komore, pakirku sa zaštitnom atmosferom i naravno, ako bude moguće, biti ekskluzivni dobavljač Lidla sa zdravom prehranom“, kazao je ovom prilikom dobavljač Vlado Ferbežar.

“Ova suradnja jako je bitna za nas kao malog proizvođača prirodne kozmetike, jer na taj način dobivamo dovoljno veliki prostor za predstavljanje i upoznavanje šireg kruga kupaca koji su orijentirani na korištenje prirodne kozmetike i ujedno su ekološki osviješteni. Naši planovi za budućnost su daljnje razvijanje naše ponude, pazeći da ne odstupamo od naših prvotnih načela“, istaknuli su važnost svoje suradnje s Lidlom proizvođači prirodne kozmetike Lyra pharm.

Podsjetimo, ova priča počela je 2013. godine kad je Lidl lansirao brend ‘Okusi zavičaja’. Lidl i u budućnosti namjerava nastaviti podupirati domaće male dobavljače, kontinuirano radeći na ponudi raznovrsnih proizvoda iz svih hrvatskih regija te redovito nadopunjujući asortiman novitetima.

Komentari

Morate biti ulogirani da biste dodali komentar.