Volkswagen je odlučio da odgoditi lansiranje druge generacije luksuzne limuzine Phaeton, kako bi snizio troškove proizvodnje i nabavke materijala koji se koristi u izradi vozila, saznaje Autonews.

2016-Phaeton-MercedesBlog.com-2-1140x677Zahvaljujući slaboj prodaji, aktualni Phaeton i do sada je stvarao glavobolje čelnicima kompanije.

U 2014. kupcima je isporučeno svega 4.000 ovih automobila, ili 30 posto manje nego u 2013. godini.

Kad se 2002. pojavila prva generacija, bivši predsjednik Volkswagena, Ferdinand Piëch, imao je ideju da tržištu ponudi konkurentan automobil u rangu Mercedesa S klase.

Ipak, sa cijenom od oko 90.000 eura Phaeton nikad nije uspio privući značajan broj kupaca. Osim toga, procjenjuje se da je kompanija na svakom primjerku koji je prodala između 2002. i 2012. bilježila gubitak od 28.000 eura.

volkswagen-phaeton5Iako je razvoj nove generacije u finalnoj fazi, izgleda da VW još uvijek okljeva pokretanje proizvodnje.

Najnovije informacije govore da rukovodstvo želi smanjiti proizvodne troškove, kako bi automobil imao nižu maloprodajnu cijenu i bio pristupačniji potencijalnim kupcima.

Ova odluka ne iznenađuje s obzirom da je u skladu s ranije najvaljenim planom Volkswagena koji se temelji na povećanju profita i smanjenju troškova u proizvodnji vozila.

Veće iznenađenje je to što kompanija nije sasvim odustala od nove generacije modela Phaeton, nakon što je Ferdinand Piëch u travnju 2015. otišao s mjesta predsjednika.

Komentiraj

FOTO:VW
PODIJELI
NACIONAL je već 20 godina najutjecajniji politički tjednik u Hrvatskoj.