Potpuno novi Jaguar XF najnapredniji je i najluksuzniji Jaguar dosad. Naš zadatak bio je uzeti sve ono što ljudi vole kod posjedovanja i vožnje XF-ai onda to još dodatno poboljšati.

Sedamdesetipet posto nove konstrukcije novog XF-a čini aluminij što čini ovaj model lakšim čak do 190 kilograma u odnosu na postojeći model. Emisiju ispušnih plinova smanjili smo do 19 posto u odnosu na originalni XF.

Prednji ovjes s dvostrukim potpornjakom i stražnji ovjes Integral link zaista nude optimalni spektar mogućnosti prilagođavanja automobila.

Novi XF odlikuje se pasivnim amortizerima i amortizerima s automatskom prilagodbom karakteristikama vožnje. Dodavanjem dodatnih ventila unutar amortizera pasivni je sustav još više unaprijeđen, što osigurava ravnotežu između ugodne vožnje u niskoj brzini i precizne u visokoj. Rezultati su najvidljiviji na zahtjevnijim cestama.

Adaptive Dynamic System nudi kontinuirano varijabilno prigušenje, čime osigurava to da dinamična mirnoća novog XF-a nikada ne bude dovedena u pitanje.

Uz adaptivnu dinamiku, novi XF nudi i konfigurabilnu dinamiku. Ovaj sustav prvi je put lansiran s modelom F-Type, a vozaču omogućuje da, prema svojem ukusu, prilagođava odgovor prigušnika, prijenosa i motora.

Osjetit ćete da je automobil fluidan, prilagodljiv, uravnotežen i miran.

Svi novi XF modeli imaju novi Jaguarov elektronički servo, što, naravno, omogućuje prednosti u terminima efikasnosti. Ali sustav će također pružiti i onaj bitan osjećaj „povezanog“ upravljanja, visoku razinu preciznosti i visoki broj povratnih informacija, a koji su tako važni za pružanje stupnjeva dinamičke nagrade našim vozačima.

Model XF će biti dostupan s dvolitrenim benzinskim, trolitrenim V6 dizel i trolitrenim turbopunjenim V6 benzinskim motorom. XF će također ponuditi dvolitrene dizel motore Ingenium, koji su prvi put lansirani s XE-om.

Cijelom rasponu snage XF-a bit će dorastao 6-stupanjski ručni i 8-stupanjski automatski prijenos. Na turbopunjenome benzinskom motoru od lansiranja je ponuđen All-Wheel Drive System.

Jaguar XF koristi i ostale najnovije dinamičke tehnologije. Adaptive Surface Response omogućuje to da automobil razluči različite vrste cestovnih površina, što će rezultirati smirenijom i ugodnijom vožnjom. Sustav kočenja Torque Vectoring suptilno prilagođava putanju automobila u zavojima, čime vožnja zahtjevnim cestama postaje brza i prilagodljiva

Potpuno novi XF postavit će novi standard u dinamici vožnje i rafiniranosti.

Komentiraj