Novi Ford Mondeo donosi mnogo novih preinaka, korisnih dodataka i riješenja, usavršen elegantan i dinamičan dizajn utjelovljuje filozofiju ‘energije u pokretu’.

Ford Mondeo dolazi u verzijama s više vrsta pogona, živahni 1.6 litreni benzinski motori će oduševiti svakog tko voli malo brže voziti po krivudavim cestama, tu su i dizel motori za svakog tko mora na dulja putovanja te ponajviše koristi autocestu.

Preoblikovana unutrašnjost ima blago zaobljenu središnju konzolu koja je izrađena od kvalitetnih materijala kao i ostatak unutrašnjosti za koje su tkanine i uzorci brižljivo birani. Detalji su savršeno usklađeni, a osjećaj suvremenosti pojačan je unutrašnjim osvjetljenjem.

Osvijetljena središnja konzola i područje oko ručice mjenjača, kodirani zaštitni senzori, ‘Ford Power’ start tipka, aluminijske felge s krakovima od 16´, 17´ i 18´cola, ugrađeni filter peludi za one koji pate od alergija njemačkog standarda kvalitete TÜV TOXPROOF.

LED inteligentni reflektori slijede okretanje volana i jamče odličnu vidljivost u zavojima, a djeluju čak s osam načina osvjetljenja. Tu su još halogena dnevna svjetla, otvaranje i zatvaranje jednim dodirom s Global Open/Close funkcijom…

Sustav Ford SYNC 2 nove generacije omogućuje bežičnu vezu vašeg mobilnog telefona i MP3-uređaja. Reprodukcijom glazbe, telefonom, navigacijskim sustavom i dvozonskom automatskom klimom možete upravljati jednostavnim, intuitivnim govornim naredbama ili preko 8-inčnog zaslona u boji na dodir (koji možete koristiti i za prikaz slika). Sustavom Ford SYNC 2 možete pozvati popis lokalnih restorana jednostavnom rečenicom ‘Gladan sam’, za pomoć u izboru i rezervaciji možete iskoristiti i Michelinov vodič. Modemom USB moguća je veza s Wi-Fi-jem preko dostupnih točaka. Sustav uključuje i Fordovu pomoć u nuždi, koja može u slučaju nezgode samostalno nazvati službu za spašavanje.

Što se tiče zaštite, sedam zračnih jastuka pružaju sigurnost svim putnicima u automobilu, istaknimo bočne zaštitne šipke u vratima i ISOFIX sidrišta za dječju sjedalicu na dva stražnja vanjska sjedala.

Ponuda pogona za novi Mondeo:

Tri benzinska EcoBoost motora za iznimnu razinu performansi i štedljivu potrošnju rade s direktnim ubrizgavanjem goriva i turbopunjačem:

S 125 KS revolucionarnim (i više puta nagrađenim) trocilindarskim 1.0-litarskim EcoBoost motorom razvija snagu, koju bi inače očekivali kod uobičajenog 1.6-litarskog motora, samo što su potrošnja i emisije CO2 za oko 25 % manje

Novi 1.5-litarski EcoBoost razvija 160 KS i troši 5.9 litara goriva na 100 km

• 2.0-litarski EcoBoost oduševljava zapanjujućom snagom 203 KS ili 240 KS, posebno usuglašeni zvučni ‘symposer’ u kabini omogućuje uživanje u značajnom zvuku motora prilikom brzog ubrzavanja.

Draži vam je dizelski motor? Jedan od motora 1.5 TDCi ili 2.0 TDCi oduševit će vas najnovijom tehnologijom za povećanje snage, okretajima i učinkovitosti uz smanjenje emisija. Motor 2.0 TDCi na raspolaganju je u tri različito snažne izvedbe, najjača među njima dolazi uz iznimno štedljivu potrošnju i manje ispuste, a dvostrukim turbopunjačem razvija Oba dizelska motora na raspolaganju su i u ECOnetic inačici, koji daje dodatnu učinkovitost.

Potpuno novi Mondeo na raspolaganju je s dva samostalna mjenjača: 6-stupanjski samostalni mjenjač koji je prilagođen velikom broju okretaja i dolazi s 1.5- i 2.0-litarskim EcoBoost motorom. Za prijenos snage motora 2.0 TDCi može se upotrijebiti i mjenjač Ford Powershift, koji prikladno samostalno ujedinjava nadzor ručnog mjenjača i omogućuje munjevito prebacivanje brzina i snagu koji najviše trebate.

Kao što je to primjereno vozilu koje uvodi nove tehnologije, novi Ford Mondeo je na raspolaganju i kao napredno hibridno električno vozilo (HEV) – prvo koje automobilska tvrtka izrađuje u Europi. Ujedinjavanjem prednosti električnog i benzinskog pogona potpuno novi Mondeo Hybrid omogućuje uživanje u iznimnoj učinkovitosti i profinjenosti, a ujedno oduševljava performansama i dosegom. Regenerativno kočenje, inovativni mjerač Smartgauge i drugi pametni sustavi pomoći će vam još bolje iskoristiti snagu i učinkovitost vozila

Komentiraj