Posljednje izvedbe opere “Evgenij Onjegin” Petra Iljiča Čajkovskog u režiji Mihała Znanieckog te u koprodukciji s HNK u Zagrebu, što su na programu riječkog HNK Ivana pl. Zajca u subotu i ponedjeljak, 2. i 4. travnja 2016. s početkom u 19.30 sati, zasigurno će ponovno pobuditi zanimanje ljubitelja opere.

Naime, osim što je riječ o jednom od najpopularnijih naslova ruske i svjetske operne literature što je na riječku opernu scenu premijerno postavljen u prosincu 2014. godine, nove, travanjske izvedbe na scenu dovode nove soliste, dok dirigentsku palicu preuzima maestro Ville Matvejeff, čije izvedbe odnosno interpretacije redovno izazivaju oduševljenje riječke publike. A na oduševljenje operne publike uvijek nailaze i bariton Waltteri Torikka te tenor Aljaž Farasin koji će tumačiti ulogu Onjegina odnosno Lenskog. Podsjetimo, mladi finski pjevač Waltteri Torikka oduševio je ulogom Don Givannija u istoimenoj Mozartovoj operi dok smo gosta iz Slovenije Aljaža Farasina, na riječkoj sceni gledali kao Alfreda u Verdijevoj „La Traviati«, Don Josea u komornoj izvedbi Bizetove „Carmen“ te Vojvodu od Mantove u „Rigolettu“.

Ulogu Tatjane ponovno će pjevati riječka sopranistica  Anamarija Knego, koja je doživjela veliki uspjeh tumačeći upravo ulogu Tatjane u poljskom Krakowu uz baritonsku zvijezdu Mariusza Kwieciena. Ulogu Olge obje će večeri tumačiti vrsna mezzosopranistica Ivana Srbljan. Slavko Sekulić će pjevati ulogu kneza Gremina dok će Mirella Katarinčić Toić, kao i u svim ranijim izvedbama, tumačiti vlastelinku Larinu, a Neda Martić služavku Filipjevnu. Dario Bercich nastupit će u ulozi Saretzkog, a Sergej Kiselev u ulozi Triqueta.

„Evgenij Onjegin“: blazirani gost-plemić iz Sankt Peterburga, mladi pjesnik-romantičar, dvije sestre, ljubavno pismo, duel dvojice prijatelja, smrt, prolazak vremena, izgubljena ljubav – jednu od najpopularnijih opera izvan kanonskog talijanskog i njemačkog repertoara,  Čajkovski je skladao prema kapitalnom djelu ruskog književnog romantizma, romanu u stihovima Aleksandra Sergejeviča Puškina.

Komentiraj