Korisnici interneta, mobitela, televizije i ostalih elektroničkih usluga od danas dobivaju veća prava.

Prva novina je ta da će ugovor sklopljen preko telefona ili interneta operator morati slati na kućnu adresu korisnika.

“Korisnicima se u tom slučaju pruža mogućnost da dodatno razmisle i da, ukoliko stvarno nisu zadovoljni ili se predomisle, mogu tu uslugu otkazati u roku od 14 dana otkad zaprime obavijest od operatora”, kaže Gordana Kulišić iz HAKOM-a, piše Dnevnik.hr.

Isporuka elektroničkih uređaja prilikom ugovaranja pretplate moći će se obaviti samo na kućnu adresu. Time HAKOM želi spriječiti prijevare.

HAKOM je uočio i brojne slučajeve u kojima je operatorima trebalo predugo da otklone kvar na opremi, pa od danas postrožuju pravila.

Kvarove na routeru, modemu i ostaloj opremi operator vam je dužan ukloniti u roku od 5 dana. U suprotnom, imate pravo na besplatan raskid ugovora i umanjenje računa za taj mjesec.

Od 2017. HAKOM uvodi i nova pravila oko brzine interneta. Ukoliko operator ne bude mogao isporučiti 70 posto maksimalne ugovorene brzine, korisnicima će osim raskida ugovora moći ponuditi i – popust na uslugu.

Komentiraj