Povodom Međunarodnog dana obitelji, tvrtka Nestlé je najavila pokretanje globalne inicijative ‘Nestlé za zdraviju djecu’.

Program uključuje razvoj zdravijih proizvoda u budućnosti kao i savjetovanje obitelji o namirnicama i vježbanju.

Cilj je da do kraja 2030. godine 50 milijuna djece vodi zdraviji život.

Od svog osnutka, Nestlé je posvećen tome da pomogne roditeljima i skrbnicima u pružanju pravilne prehrane svojoj djeci. Novom inicijativom Nestlé će ubrzati transformaciju svog portfelja hrane i pića širom svijeta.

Samo tijekom 2017. godine kompanija je lansirala više od tisuću novih proizvoda kako bi zadovoljila nutritivne potrebe djece s još više voća, povrća, vlakana bogatih cjelovitim zrnom i mikronutrijenata. Tvrtka je već reducirala i nastavit će smanjivati postotak šećera i soli u svojim proizvodima… Iste godine osigurala je 174 milijarde serviranja obogaćene hrane i pića u 66 zemalja u kojima ljudi nemaju esencijalne mikronutrijente poput željeza, joda i vitamina A.

“Djetinjstvo je vrijeme kada se formiraju životne navike. Želimo pomoći roditeljima u biranju zdravijih odluka za svoju djecu. Upravo zbog toga ubrzavamo naše napore da podržimo obitelji u procesu odgoja zdravije djece i pozivamo druge da nam se pridruže u ovoj inicijativi”, rekao je Mark Schneider, direktor kompanije Nestlé.

U Hrvatskoj se provodi program ‘Vrtim Zdravi Film’ i on je dio globalne Nestlé inicijative ‘Healthy Kids’ koja se provodi u 80 zemalja i uključuje više od 300 partnera – sportskih udruženja, nutricionista, javno-zdravstvenih institucija, koji ulažu značajne napore kako bi educirali milijune djece godišnje o ovim važnim temama. Projekt se u Hrvatskoj implementira već sedmu sezonu i u njemu je do sada sudjelovalo više od 24 tisuće osnovnoškolaca, a njihovo znanje o zdravim navikama se iz godine u godinu povećava.

www.nestle.com/healthierkids

Komentiraj