Najveća komunkacijska konferencija u jugoistočnoj Europi ‘Weekend Media Festival’ održava se od 22. do 25. rujna u prostorima stare tvornice duhana u Rovinju.

Globalni brendovi u različitim kulturama, digitalizacija radija i revolucionarni potencijal blockchain tehnologije – to je tek mali dio intrigantnih tema koje regionalnoj komunikacijskoj industriji donosi 9. Weekend Media Festival.

Poznat je najveći dio programa 9. Weekend Media Festivala. Najveće regionalno okupljanje komunikacijske industrije ponovno dovodi iznimno zanimljive predavače iz inozemstva, predstavlja nove trendove i pokreće najvažnija društvena pitanja.

„Naših prvih devet godina nevjerojatno je brzo prošlo, a mi se još uvijek osjećamo kao prvoga dana. Isti je entuzijazam, ista želja da se družimo, da razmijenimo znanja, upoznamo se, pa i pokrenemo nove projekte iz Rovinja. Weekend je nastao na ideji spajanja ljudi iz komunikacijske industrije u ozračju dobre zabave. Ovaj je festival kombinacija poslovne konferencije i velikog zabavnog parka, ove godine još i više nego prethodnih“, poručuje direktor festivala Tomo Ricov.

Koliko je Weekend bitan za industriju, ali i sami Rovinj istaknuo je u ime glavnog sponzora Weekend Media Festivala – Adris grupe, voditelj korporativnih komunikacija Predrag Grubić.

„Weekend Media Festival je finale jedne uspješne turističke sezone. Raduje što na Weekendu ustrajemo na konceptu kreativnog dokoličarenja. Tijekom trajanja Weekenda izmjenjuju se različita iskustva iz komunikacijske industrije, ali i šire. Tamo se stječu i razmjenjuju znanja i poslovna iskustva te sklapaju poslovi. Weekend Media Festival je stalni pratitelj Adrisovih investicijskih napora da podignemo kvalitetu ponude u Rovinju. Ovo je svakako primjer dobre prakse da iz klasične ekonomije snažnije iskoračimo u kreativnu ekonomiju”, rekao je Predrag Grubić.

U programu 9. Weekenda posebno se ističe predavanje američkog futurista Garyja Whitehilla koji surađuje s poslovnim liderima, vladama i organizacijama u više od 60 zemalja svijeta. Iako živimo u nemirnim vremenima, Whitehill će u Rovinju predstaviti svoju optimističnu viziju 21. stoljeća vođenog inovacijom, ujedinjenog kulturom i nadahnutog pravdom. Unatoč svim opasnostima, Whitehall vjeruje da će snaga ljudske genijalnosti nadmašiti sve strahove i promijeniti naš svijet na bolje za sve.

“U programu Weekenda uvijek su dominirale teme novih trendova i tehnoloških promjena, ali ove godine smo to još dodatno pojačali. Trendovi se ubrzavaju, promjene su u mnogim segmentima poslovanja i života već nastupile, pa je vrijeme da se progovori i o posljedicama. Nekoliko panela posvetili smo upravo budućnosti koja se već odvija pred našim očima, ali želimo čuti i kako mlađi od nas vide ono što tek slijedi”, istaknuo je direktor programa Nikola Vrdoljak.

Tako je na panelu nazvanom “Budućnost je sada” glavna tema efikasnije i pametnije življenje i poslovanje. Koji su ključni trendovi i koliko će tehnologija promijeniti naše živote? Kako izgleda pametnije poslovanje? Na ta i srodna pitanja pokušat će odgovoriti Krešimir Madunović iz Iskon Interneta, Sonja Popović iz SAP-a, Vladimir Sabo iz HEP-a i Anđelka Strajher iz Megatrenda.

O budućnosti ipak najbolje mogu govoriti oni kojima ona pripada, a to su današnji tinejdžeri. Upravo će Lara, Nika, i Jan – na panelu s marketinškim stručnjakom Branimirom Brkljačom govoriti o tome kako oni koriste Internet i što od njega očekuju. Čut ćemo i iskustva Milana Inića, jednog od najuspješnijih Youtubera s ovih prostora, čiji kanal Yasserstain ima gotovo 400 tisuća pretplatnika i preko sto milijuna pregleda.

Ključnu ulogu u formiranju budućnosti ima obrazovanje, a svi se slažu da sustav obrazovanja ne odgovara potrebama društva 21. stoljeća. Reforma obrazovanja postala je u Hrvatskoj jedna od središnjih tema javne rasprave, a tako će biti i u Rovinju, gdje će o toj temi bivši voditelj kurikularne reforme Boris Jokić raspravljati zajedno s Predragom Grubićem iz Adris grupe, Koradom Korlevićem iz Zvjezdarnice Višnjan i Josipom Ticom s Ekonomskog fakulteta u Zagrebu.

Budućnost je već nepovratno promijenila glazbenu industriju, gdje je zavladao „Digitalni kaos“, kako glasi naslov panela posvećenog glazbi kao robi koja je nekad bila teško dostupna, a danas se do nje dolazi odmah. Jesu li te promjene pozitivne ili negativne i kako na to gledaju sami proizvođači glazbe, pokušat će odgovoriti glazbenici Robert Pešut Magnifico i Ida Prester te Žarko Dimitrioski iz makedonske marketinške agencije Eden na Eden.

Uz predavanja, panele i prezentacije, Weekend i ove godine donosi mnoštvo radionica koje će se paralelno održavati u pet dvorana. Sudionici radionica moći će na njima steći brojna nova znanja, od toga kako prezentirati svoju ideju, preko email marketinga i Google Analyticsa, sve do mobilnog oglašavanja i copywritinga.

U organizaciji s HURA-om, na Weekendu sve marketingaše očekuje peti po redu BalCannes na kojem oglašivači ove godine odabiru najbolje projekte i agencije iz regije. Prijave su u tijeku, a zainteresirane agencije koje se žele predstaviti mogu predati svoje projekte do 9. rujna. Najboljih 25 bit će predstavljeno na glavnoj pozornici Weekenda u petak 23. rujna. Četvrtu godinu zaredom SoMo Borac na Weekendu predstavlja najbolje digitalne radove u nekoliko kategorija. Ove godine primljen je rekordan broj prijava, iako same prijave traju još tri dana – do petka 9. rujna točno u podne.

A nakon ozbiljnih tema i burnih rasprava, vrijeme je za dobru zabavu koju Weekend jamči svake godine. Bogati program započinje Hladno pivo powered by Laško, nastupom u četvrtak 22. rujna u Pepermint klubu, a posjetitelje koji već prvi dan dođu u Rovinj do ranog jutra zabavljat će DJ Filip Jelaš. U petak 23. rujna Lampshade Media predstavlja Who See, a nakon njih slijedi Tomo In Der Muhlen u dvorani Vrt, dok vikendaše u Pepermint klubu zabavljaju Peppe & Sergej Trifunović. Glazbeni program u subotu 24. rujna završava velikim partyem Jagermeistera i Ljetnog kina pod nazivom “Jägermeister presents Somewhere Over the Region”.

Organizatori naglašavaju važnost revolucionarne Blockchain tehnologije u koju danas “banke i investitori najviše ulažu”.

Možete li zamisliti svijet u kojem rodni list, vjenčani list ili svaki drugi dokument možete dobiti u bilo kojem trenutku, bilo gdje i to besplatno? Ili svijet u kojem novac prebacite prijatelju u Kanadu također besplatno? Ovaj svijet je moguć kroz blockchain tehnologiju koja iza sebe krije tzv. “internetsku valutu bitcoin”. Najpoznatija je primjena blockchaina u valutama, mogućnosti koje njen razvoj pruža su daleko veće i imaju potencijal u potpunosti promijeniti svijet oko nas. Organizatori konferencije ističu kako su banke i razni fondovi već investirali milijarde dolara u razvoj blockchaina.

Još uvijek ne postoje jasni standardi u vezi blockchain tehnologije, u blockchain mrežu može se uključiti bilo tko s osobnim računalom ili male grupe poznatih entiteta koje odluče sudjelovati. Blockchain mehanizam ne poznaje granice, a sudionici mogu nesmetano komunicirati jedni s drugima.

Koje su mogućnosti blockchaina? Tko se bavi blockchainom? Kako on funckionira? I najvažnije, kako će to utjecati na vaš život?

Sve to otkrit će vam zanimljivi panel koji predstavlja bitnu okosnicu 9. Weekend Media Festivala, najvećeg komunikacijskog festivala u jugoistočnoj Europi.

Pod pokroviteljstvom Adris grupe, konferencija dovodi više od 120 govornika i oko 4000 medijskih, marketinških i PR profesionalaca. Njima će se pridružit i 350 studenata iz cijele regije te oko 550 akreditiranih novinara.

„Zacrtali smo sebi ambiciozan cilj, a to je da deveti Weekend bude toliko dobar da će svi htjeti doći na deseti jubilarni. Ponovno smo iskoračili u neke nove teme i ponovno prvi otvaramo priče o sasvim novim tehnologijama o kojima će za nekoliko godina svi govoriti. Ne zaboravljamo, naravno, ni dobru zabavu, a toga će ove godine biti još više i još bolje“, obećava Tomo Ricov, direktor Weekend Media Festivala.

Igor Kralj/Pixell
Tomo Ricov

Popis predavača predvode Shawn Pecas Costner, koji je 18 godina radio u glazbenoj industriji i vodio promociju glazbenika kao što su Rihanna, Young Jeezy, Rick Ross, Ludacris, Big Sean i mnogi drugi te je izvršni direktor u Roc Nation Sportsu, kompaniji za sportski menadžment čiji je vlasnik slavni hip hop mogul Jay Z.

Tu je i Lazar Džamić, direktor strateškog planiranja u nekoliko londonskih kreativnih agencija i jedan od prvih digitalnih stratega u Velikoj Britaniji, koji će ponuditi recept za gotovo savršeno oglašavanje kreiranjem uspješnih poruka u svijetu lakog ignoriranja. Gosti Weekenda bit će i Jarno Vanhatapio te Magnus Emilson, dvojac koji stoji iza NA-KD.com, švedskog modnog webshopa koji dostavlja robu vodećih svjetskih brendova u više od 100 zemalja svijeta.

Kreativni strateg i svestrani umjetnik, Lazar Džamić će progovoriti o kulturološkom značenju Alan Forda na području bivše Jugoslavije te vjerno prikazuje jednostavnim i otmjenim jezikom razlike i stereotipe o srpskom i britanskom društvu.

Profesionalni novinar, urednik i direktor na radiju, kolumnist u dnevnim listovima, autor tekstova brojnih magazina, ugledni marketinški stručnjak, a prije svega on je neposredna i topla osoba od koje se može jako puno naučiti. Lazar Džamić ima izuzetno bogato životno i profesionalno iskustvo a njegov zanimljiv životni put vodio ga je preko Beograda do Londona, gdje danas stvara digitalne strategije za vodeće svjetske kompanije poput Glenfiddicha, Waitrosea, GAP-a i brojnih drugih. Posljednjih nekoliko godina surađivao je i s vodećim svjetskim i britanskim brandovima na projektima koji su obuhvaćali sve od istraživanja i informacijske arhitekture do izrade nagrađivanih kreativnih i eCRM strategija. Do nedavno vodio je tim za strategiju brenda u Googleovom kreativnom think-tanku ZOO u Londonu. Upravo sve to govori da će se za ovo predavanje tražiti mjesto više jer radi se o vrlo svestranom profesionalcu te ikoni novinarskih i business krugova.

Kao konzultant za marketing Lazar Džamić je napisao sedam knjiga različite tematike, a među njima posebno je zanimljiva knjiga kojom je objedinio kolekciju tekstova koje je iz Londona dvije godine pisao za beogradski „Novi magazin“ spojenih pod zajedničkim nazivom „Čaj od šljiva“. U spomenutoj knjizi prenosi stereotipe, različitosti i specifičnosti srpske i britanske kulture. Drugi Lazarov uradak je knjiga o stripu Alan Fordu i kulturološkom značenju njegove popularnosti u bivšoj SFRJ. „Cvjećarnica u kući cveća“ predstavlja sentimentalno štivo u kojem Lazar na lucidan način pokušava rekonstruirati zašto je ta karikaturalna saga o grupi TNT tajnih agenata i Broju 1 postala mega popularna u Jugoslaviji i nigdje više…

Promo
Lazar Džamić

„One on one talk“ ove je godine rezerviran za Zorana Šprajca i predsjednika Uprave Hrvatskog Telekoma, Davora Tomaškovića.

„Predavači koje već sada imamo u programu jamče da ćemo i ove godine u Rovinju kolegama iz regije moći ponuditi informacije o najnovijim trendovima u svijetu. Na panel raspravama također ćemo okupiti ljude koji na kreativan i inovativan način povezuju Hrvatsku i regiju s cijelim svijetom, ali uspijevaju napraviti i iskorake po kojima možemo reći da smo u svjetskom vrhu“, istaknuo je Nikola Vrdoljak, direktor programa Weekenda.

Igor Kralj/Pixell
Nikola Vrdoljak

Radio se vraća na velika vrata pa ćemo na Weekend panelu pokušati objasniti zašto na mediju za koji se tvrdilo da nema budućnosti rastu oglašivački budžeti i koje su inovacije omogućile novi uspon radija. O inovacijama će se govoriti i na panelu o blockchain tehnologiji, na kojoj se temelji i najpoznatija virtualna valuta Bitcoin, ali koja pruža neograničene mogućnosti u bankarstvu, kao i u javnim uslugama poput sklapanja ugovora. Sudionici panela o globalnim brendovima razgovarat će o tome kako stvoriti globalni brend i kako njime upravljati u različitim kulturama i okruženjima.

„Rovinj je na najboljem putu da postane globalni brend, a Weekend Media Festival događaj je koji tome pridonosi okupljajući kreativne i inovativne ljude iz cijelog svijeta. Upravo su to vrijednosti na kojima je izgrađena i Adris grupa i koje ćemo i dalje promicati, između ostaloga i potporom ovakvim okupljanjima“, rekla je Kristina Miljavac iz korporativnih komunikacija Adris grupe.

Glazbeni program uvijek je bio jedan od najjačih aduta Weekend Media Festivala. Tako će biti i ove godine, jer je već poznato da će festivalski program biti otvoren velikim koncertom Hladnog piva u četvrtak 22. rujna…

Prijave za 9. Weekend Media Festival u punom su jeku, a broj mjesta je ograničen.

Više informacija o prijavama i konferenciji pogledajte na weekendmediafestival.com.

Peti BalCannes i četvrti SoMo Borac

Regionalna revija BalCannes i nagrada SoMo Borac ostaju bliski partneri Weekend Media Festivala.

BalCannes će petu godinu zaredom u suradnji s Hrvatskim udruženjem društava za tržišno komuniciranje (HURA) vrednovati najbolje agencijske projekte iz šest zemalja regije.

Na 9. Weekend media festivalu otkrit ćemo tko je u regionalnom digitalnom svijetu napravio najzanimljivije, najkreativnije i najoriginalnije radove!

SoMo Borac je regionalna nagrada koja se dodijelju najboljim digitalnim radovima u nekoliko kategorija: SoMo Face, SoMust Have, CM godine, SoMo Content, Viralni blockbuster, SoMo Tech i Digitalac godine. Ekipa SoMo Borca užurbano se priprema za četvrto po redu izdanje najvažnijeg godišnjeg druženja digitalaca.

Popularna digitalna nagrada od sad ima novu kategoriju – SoMoRitanac.

Nagrada će se dodijeljivati za najbolju digitalnu tvrtku koja je doprinijela nekoj višoj, društvenoj, socijalnoj, humanitarnoj svrsi (npr. osvijestila javnost o nekom problemu, dala podršku, pomogla nekoj ugroženoj skupini ili pridonijela rješavanju nekog društvenog problema).

SoMoRitanac želi pokazati kako smo pomagali da svijet bude bolje mjesto. Ona je tu da istakne one koji su u tome bili najbolji, ali i da nas inspirira da sami pomognemo kad god smo u prilici”, rekla je Ružica Vrdoljak Ličina iz organizacije SoMoBorca.

Nagrada SoMo Borac
Nagrada SoMo Borac

Osim ove kategorije, SoMo Borac prepoznaje najbolje u sljedećim kategorija: SoMo Face (najbolja Facebook stranica), SoMust Have (najbolje od ostalih društvenih mreža), CM godine (community manager/ica godine), SoMo Content (najbolji content marketinški projekti), Viralni blockbuster (internetski hit), Digitalni Mix (kampanja na više digitalnih kanala), SoMo Tech (najbolje aplikacije ili primjena tehnologije) i Digitalac godine (najbolji voditelji digitalnih projekata).

Prijave na SoMo Borac su besplatne i krenule su od 28. lipnja, a više možete doznati na internetskoj stranici www.somoborac.com.

Generalni pokrovitelj Weekend Media Festivala je Adris grupa.

Komentiraj