Ivo Dujmić, gradonačelnik Grada Opatije, na prezentaciji opatijskih turističkih sadržaja i ponude u bečkom Kursalonu rekao je da Opatija želi dinamizirati i podignuti svoju dosadašnju suradnju s gradom Bečom i austrijskim turističkim tržištem na višu razinu.

[quote_box_center]

  • Ivo Dujmić, gradonačelnik Grada Opatije rekao je da njegov grad želi dinamizirati i podignuti svoju dosadašnju suradnju s gradom Bečom i austrijskim turističkim tržištem na višu razinu
  • “To ćemo napraviti, između ostalog, putem konkretnih projekata kao što su Bečki tjedan s Bečkim balom u rujnu kao i proljetni Bečki vikend u Opatiji, koji upravo dogovaramo za 2016. godinu’’

[/quote_box_center]

“To ćemo napraviti, između ostalog, putem konkretnih projekata kao što su Bečki tjedan s Bečkim balom u rujnu kao i proljetni Bečki vikend u Opatiji, koji upravo dogovaramo za 2016. godinu’’, izjavio je Dujmić.

Uz uzvanike i poslovne ljude iz Austrije i Hrvatske, na skupu na kojem su opatijske gastro i eno specijalitete predstavili neki opatijski hoteli, koncern Agrokor kao i učenici Ugostiteljske škole u Opatiji, sudjelovali su i župan Primorsko-goranske županije Zlatko Komadina te konzul Republike Hrvatske u Republici Austriji Branimir Lončar.

Uz Bečki tjedan i Bečki vikend, Dujmić je najavio i nekoliko vrhunskih događanja kao što su završetak međunarodne biciklističke utrke Tour of Croatia, festival RetrOpatija i Solo positivo, festival glazbeno-dokumentarnog filma te daljnji razvoj turizma zdravlja, koji je zahvaljujući Beču i od Opatije napravio, uz Nicu i Biarritz, jednu od tri europske mondene destinacije.

Novi razvojni turistički ciklus, istaknuo je Dujmić, temelji se na realizaciji niza razvojnih projekata, posebice proširenju opatijske luke, izgradnji kulturno-turističkog centra, natkrivanju Ljetne pozornice, uređenju kupališta Slatina i Lido, završetku izgradnje hotela Navis, uređenju botaničkog vrta Amerikanski vrtovi te projektu izgradnje žičare na Učki. Austrijski gosti s ostvarenih 68 tisuća dolazaka i 260 tisuća noćenja, što čini 15 posto ukupnih noćenja, predstavljaju najznačajnije tržište Opatije i Opatijske rivijere.

Na razini Hrvatske, s milijun dolazaka i šest milijuna noćenja, Austrijanci su po broju gostiju iza njemačkih i slovenskih gostiju.

Komentiraj

PODIJELI
NACIONAL je već 20 godina najutjecajniji politički tjednik u Hrvatskoj.