Prema posljednjem nacionalnom istraživanju korištenja programa vjernosti, MultiPlusCard program nagrađivanja vjernosti apsolutni je broj jedan među 10 najkorištenijih programa vjernosti.

Naime, 77 posto svih korisnika programa vjernosti koristi upravo MultiPlusCard program nagrađivanja.

Istraživanje Valicona, regionalne tvrtke za tržišno i marketinško savjetovanje i istraživanje, provedeno na reprezentativnom uzorku od 1 449 ispitanika, pokazalo je kako 62 posto građana u Hrvatskoj starijih od 18 godina koristi barem jedan program nagrađivanja vjernosti, a najzastupljenija podkategorija je ona trgovaca robe široke potrošnje u kojoj je MultiPlusCard program odabran kao prvi izbor korisnika. Ovime je još jednom potvrđena snaga MultiPlusCard programa koji je 2014. godine ušao i u finale svjetskog izbora najboljih programa nagrađivanja vjernosti među 200 prijavljenih iz cijelog svijeta.

MultiPlusCard program jedini je program vjernosti u Republici Hrvatskoj, koji obuhvaća niz renomiranih partnera kod kojih korisnici programa mogu prikupljati nagradne bodove te ostvarivati razne pogodnosti. Dodatna prednost MultiPlusCard programa je što omogućuje personalizaciju pogodnosti koje se nude kupcima u skladu s njihovim kupovnim navikama i potrebama. Nadalje, nagrade partnera kumuliraju se nakon prelaska praga te se tako dobiven novčani iznos nagrada može iskoristiti kod bilo kojeg partnera po izboru samog kupca. Činjenica da se radi o programu u kojem sudjeluje niz partnera programa, pruža kupcima veće mogućnosti sakupljanja i iskorištavanja nagradnih bodova.

MultiPlusCard partnersku mrežu čine tržišni lideri u svojim djelatnostima – Konzum, Zagrebačka banka, Hrvatski telekom, Allianz, Atlas, Pevec, Kozmo, Tisak, Intersport, Modiana, F&F te najnoviji partner Abrakadabra – internetska trgovina.

Svi partneri uz redovnu pogodnost sakupljanja i iskorištavanja nagradnih bodova korisnicima programa nude i dodatne pogodnosti kao što su: posebni popusti na ukupnu kupnju ili pojedine proizvode i usluge, popusti na pojedine kategorije proizvoda ili brendove proizvoda, a koji se kreću i u rasponu do 50% ovisno o partneru programa.

Istaknimo kako je MultiPlusCard nedavno izdao i prvi broj lifestyle magazina pod nazivom ‘Plus za mene’. Na sto stranica sadržaja korisnicima su dostupni brojni korisni savjeti, recepti i shopping stranice s preporukama za povoljnu kupnju. Magazin donosi uvijek važne i aktualne teme poput zdravlja, sportskih aktivnosti, uređenja doma, hobi i slično. Svojim lifestyle magazinom MultiPlusCard se nastoji još više približiti kupcima te im pružiti dodanu vrijednost u obliku kvalitetnog sadržaja kao zahvalu za vjernost koju mu svakim danom poklanjaju. Magazin ‘Plus za mene’ može se kupiti u Konzum i Kozmo prodavaonicama.

Istraživanje agencije Valicon samo je dodatno potvrdilo snagu MultiPlusCard programa nagrađivanja vjernosti kupaca.

Komentiraj

<