[quote_box_center]

  • Na japanskom tržištu u veljači prodaja je rasla osmi mjesec za redom
  • Izvoz u Europu u veljači je povecan za 91.1 posto, ukupno je izvezeno 13 325 automobila
  • ASEAN regija je najvažnije tržište za Mitsubishi Motors Corporation

[/quote_box_center]

Tvrtka Mitsubishi Motors Corporation povećala je svoju proizvodnju i prodaju automobila na japanskom te na stranim tržištima.

Na japanskom tržištu u veljači prodaja je rasla osmi mjesec za redom, ukupno za 69.7 posto. Tome su najviše doprinijela prodaja 4 075 registriranih vozila, što je porast od 67.9 posto i prodaja 6 416 mini gradskih automobila, što je povećanje od 70.8 posto u odnosu na veljaču prošle godine.

Izvoz u Europu u veljači je povecan za 91.1 posto, ukupno je izvezeno 13 325 automobila.

Otvorenje tvornice u Indoneziji

Mitsubishi Motors Corporation otvorio je novu tvornicu u industrijskoj zoni u prefekturi Bekasi u Indoneziji. Otvorenju nove tvornice prisustvovao je i ministar industrije Indonezije, gospodin Husin te ostali uzvanici.

Nova tvornica će prizvoditi oko 160 tisuća vozila godišnje, Indonezija je četvrta najmnogoljudnija zemlja na svijetu i iskazuje veliku potrebu za malim gradskim automobilima.

Izvršni direktor MMC-a, Osamu Masuko je istaknuo kako tvrtka Mitsubishi „već 45 godina razvija posao u Indoneziji, prateći razvoj tržišta automobilima. Tvornica će zapošljavati oko tri tisuće radnika, uključeni će biti novi dobavljači, nove tehnologije, podrška…“

ASEAN regija je najvažnije tržište za Mitsubishi Motors Corporation.

Komentiraj

PODIJELI
NACIONAL je već 20 godina najutjecajniji politički tjednik u Hrvatskoj.