[quote_box_center]

  • Na japanskom tržištu u veljači prodaja je rasla osmi mjesec za redom
  • Izvoz u Europu u veljači je povecan za 91.1 posto, ukupno je izvezeno 13 325 automobila
  • ASEAN regija je najvažnije tržište za Mitsubishi Motors Corporation

[/quote_box_center]

Tvrtka Mitsubishi Motors Corporation povećala je svoju proizvodnju i prodaju automobila na japanskom te na stranim tržištima.

Na japanskom tržištu u veljači prodaja je rasla osmi mjesec za redom, ukupno za 69.7 posto. Tome su najviše doprinijela prodaja 4 075 registriranih vozila, što je porast od 67.9 posto i prodaja 6 416 mini gradskih automobila, što je povećanje od 70.8 posto u odnosu na veljaču prošle godine.

Izvoz u Europu u veljači je povecan za 91.1 posto, ukupno je izvezeno 13 325 automobila.

Otvorenje tvornice u Indoneziji

Mitsubishi Motors Corporation otvorio je novu tvornicu u industrijskoj zoni u prefekturi Bekasi u Indoneziji. Otvorenju nove tvornice prisustvovao je i ministar industrije Indonezije, gospodin Husin te ostali uzvanici.

Nova tvornica će prizvoditi oko 160 tisuća vozila godišnje, Indonezija je četvrta najmnogoljudnija zemlja na svijetu i iskazuje veliku potrebu za malim gradskim automobilima.

Izvršni direktor MMC-a, Osamu Masuko je istaknuo kako tvrtka Mitsubishi „već 45 godina razvija posao u Indoneziji, prateći razvoj tržišta automobilima. Tvornica će zapošljavati oko tri tisuće radnika, uključeni će biti novi dobavljači, nove tehnologije, podrška…“

ASEAN regija je najvažnije tržište za Mitsubishi Motors Corporation.

Komentiraj