Prema poznatom tržišnom istraživanju „JD Power“ (SAD), Mitsubishi Motors je u 2015. dospio na vrh ljestvice brendova prema dobivenim ocjenama glavnih pokazatelja: visoka kvaliteta proizvoda, vrhunska inovativna tehnologija te izvrsnost u odnosu prema kupcu na svim razinama. U nedavno objavljenom izvještaju, ova japanska tradicionalna tvrtka okupljena pod znakom Tri dijamanta, našla se na drugom mjestu svih brendova u Njemačkoj prema iskazanom zadovoljstvu kupaca. Tome treba dodati da je na prvom mjestu konkurent iz Japana, dok se svjetski poznate njemačke tvrtke nalaze iza Mitsubishi Motorsa.

U istraživanju je sudjelovalo 15 tisuća vozača koji su online ocjenjivali koliko su zadovoljni elementima važnim za odluku o izboru vozila, kao što su kvaliteta, pouzdanost, atraktivnost i troškovi održavanja. Od ove godine uveden je i novi dio istraživanja koji se odnosi na evaluaciju zadovoljstva kupaca s uslugom distributera, od kupnje i preuzimanja vozila do kvalitete servisiranja. Werner Frey, direktor Mitsubishi Motorsa za Njemačku, naglašava kako je, uz isporuku proizvoda vrhunske kvalitete, visoko mjesto u izvještaju rezultat naglašene korporativne strategije: briga za kupca. Stoga je za takav poredak nužno zahvaliti svim distributerima.

 

Mitsubishi Motors je najstariji proizvođač automobila u Japanu: još 1917. nastalo je prvo vozilo za serijsku proizvodnju, model A koji je imao 2.8 litreni motor sa 4 cilindra i 35 KS. S proizvodnjom manjih kamioneta krenuo je 1921. godine, a 1934. na tržištu se našao model PX-33, kao prvi SUV u svijetu s pogonom na sva četiri kotača. Mitsubishi je već ušao u povijest automobilske industrije svojim Pajerom, a treba naglasiti kako je njegova reli verzija dvanaest puta pobijedila na utrci Pariz-Dakar. Na off-road natjecanjima Mitsubishi postiže izvrsne rezultate, a čak je pet puta nagrađivan kao najbolji proizvođač vozila u toj kategoriji.

 

Današnji cilj Mitsubishi Motorsa ponajprije se odnosi na održivi razvoj mobilnosti. Dokaz da ide u pravom smjeru predstavlja inovativni plug-in hibrid OUTLANDER PHEV, premijerno izložen na Automoto sajmu u Frankfurtu (IAA), kao prvi SUV koji koristi vrhunsku tehnologiju e-mobilnosti. Hrvatski kupci uskoro će se i sami uvjeriti zašto su u Njemačkoj toliko oduševljeni Mitsubishi Motorsom i njegovim plug-in hibridom Outlander PHEV. Za one koji već sada žele doznati nešto više: www.mitsubishi-motors.hr.

Komentiraj

PODIJELI
NACIONAL je već 20 godina najutjecajniji politički tjednik u Hrvatskoj.