MILLIPOINTTWO Personalizirane traper jakne i prsluci osvojili hrvatsku modnu scenu

Autor:

Jakov Baričić

Otkako se prije nekoliko mjeseci pojavio na hrvatskoj modnoj sceni, brend Millipointtwo ne prestaje privlačiti obožavatelje iz cijele regije.

Ljubitelji dizajna napokon su došli na svoje, jer Millipointtwo traper jakne i prsluci su unikatni, ručno rađeni i crtani. Osvojili su i mnoge hrvatske zvijezde, kao što su Severina, Marijana Batinić, Viktorija Rađa, poznata splitska fotografkinja Sonja Dvornik i modna stilistica Silvia Dvornik, koje već imaju vlastiti personalizirani primjerak iz kolekcije.

Iza ovog sjajnog brenda stoji mladi splitski par Natali Petrinović i Stjepan Čagalj Kamacho Jr, student unutarnjeg dizajna u Londonu. Cijela priča krenula je nakon što je par izradio nekoliko personaliziranih jakni sebi i prijateljima. Jakne su ubrzo postale toliko popularne da je par otvorio profil na Instagramu i osnovao vlastiti brend. Ideja o imenu došla je iz pjesme ‘Starboy’, u kojem se spominje ‘Milli point two’, što je zapravo iznos najskupljeg automobila na svijetu, koji se prodaje u određenim količinama, što pretpostavlja ekskluzivnost, jedinstvenost i posebnost – ujedno značajke i Millipointtwo brenda.

Svaka jakna je unikatna i personalizirana na način da osoba kroz nju izražava svoju osobnost. Dizajn se ne ponavlja, ali je moguće napraviti sličan koncept.

Nova kampanja znakovitog naziva ‘Lavish’ (eng. luxurious, rich, splendid) dostupna je na internetskoj stranici www.millipointtwo.com, gdje se mogu vidjeti sve pojedinosti ovih ručno izrađenih jakni i prsluka. Više fotografija i modela možete pronaći i na Instagram profilu www.instagram.com/millipointtwo…

Modeli: Nika i Rahela Matić, Stjepan Čagalj i Ivan Krasić

Make up: Marija Gančević

Hair: Anita Jelavić za Frizerski studio Silver

Foto: Jakov Baričić

Komentari

Morate biti ulogirani da biste dodali komentar.

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)