METRO Cash & Carry okupio je više od sto zagrebačkih chefova, ugostitelja i vlasnika restorana na Gourmet garden partyju.

Uz pomoć Maria Mihelja, chefa restorana El Toro, Duje Kanajeta, chefa restorana ARTiČOK te Marina Medaka, vlasnika RougeMarina, METRO je predstavio novu, proširenu ponudu boškarina te mise en place asortiman predpripremljenih namirnica.

Mario Mihelj i Duje Kanajet koristili su predpripremljene namirnice kojima je METRO proširio svoj asortiman kako bi ukazao na važnost mise en placea za učinkovitost, optimizaciju vremena, ali i smanjenje troškova rada profesionalne kuhinje.

“Manjak osoblja u kuhinji s kojim se suočavaju gotovo svi ugostitelji u Hrvatskoj te sve zahtjevniji gosti restorana snažno utječu na promjene u industriji pa je tako potreba vlasnika restorana i chefova da optimiziraju vrijeme i pojednostave pripremu jela potaknula METRO da dodatno razvije mise en place asortiman. Riječ je o rezovima mesa, filetiranoj i porcioniranoj ribi, narezanom i opranom povrću te drugim unaprijed pripremljenim sastojcima koji ubrzavaju kuhanje”, istaknuo je Tomislav Nikšić, voditelj razvoja asortimana za HoReCa kupce tvrtke METRO Cash & Carry Hrvatska.

Komentiraj