Uoči Weekend Media Festivala u Rovinju, Nacional je istražio što rade marketinške agencije u Hrvatskoj, kako se dobivaju klijenti, koji su zadaci tih agencija, kako funkcionira taj segment tržišta te gdje su najveći problemi u poslovanju, a sugovornici su predstavnici nekoliko uspješnijih agencija u Hrvatskoj

Svakodnevno “bombardiranje” oglasima i kampanjama za raznorazne proizvode uglavnom kod krajnjeg korisnika izaziva neku reakciju, pozitivnu ili negativnu. Iza svake takve kampanje u kojoj se prezentira neki novi proizvod ili najavljuje neko događanje, stoji tim stručnjaka marketinške agencije.

Nacional je istražio koji su zadaci marketinških agencija, kako funkcionira taj segment tržišta te gdje su najveći problemi u poslovanju, a naši sugovornici su predstavnici nekih od uspješnijih marketinških agencija u Hrvatskoj; Mario Fraculj iz agencije McCann Zagreb, Mario Lovrić iz agencije UM, Lana Bedeković Rosandić iz Alerta i Luka Duboković iz agencije BBDO te ekonomski stručnjak Mladen Pancić, s Katedre za marketing Ekonomskog fakulteta iz Osijeka.

Marketinška agencija bavi se osmišljavanjem i realizacijom oglašivačkih kampanji za potrebe klijenata, i to kroz različite medije: televiziju, internet, tisak, radio, outdoor, mjesto prodaje, događanja i slično. Ostale usluge koje marketinške agencije nude su usluge dizajna (logotipi, pakiranja, brošure), zatim imenovanje proizvoda, slogani, brend identiteti…

Kupite digitalno izdanje Nacionala i pročitajte više, a platite manje

Komentiraj