Lesnina XXXL poznata je po ulaganjima u nova prodajna mjesta

Autor:

Lesnina Hrvatska

Lesnina XXXL je danas etablirana kao poznati brend u Hrvatskoj. Već iduće godine proslavit će 70 godina uspješnog poslovanja.

Poznata je na tržištu po ulaganjima u nova prodajna mjesta i nova zaposlenja, obnavlja stara prodajna mjesta i kontinuirano unapređuje postojeće procese poslovanja.

Prenosimo priopćenje za javnost:

“Stoga je danas, bez dvojbe, tržišni lider na području prodaje namještaja, kako po prepoznatljivosti, tako i po imageu te opsegu prodaje. Lesnina XXXL dio je druge najveće trgovačke mreže namještaja u svijetu. Lesnina XXXL već nekoliko godina s ponosom nosi i oznaku Best Buy Award u kategoriji trgovine za prodaju namještaja, opreme za uređenje, opremanje i dekoraciju doma. Specifična je jer nije usmjerena samo na artikle i prodaju, već i na savjetovanje, inspiraciju i edukaciju svojih kupaca i prodajnog osoblja.

Djelatnici centra nisu samo trgovci, već i savjetnici za uređenje interijera koji su sudjelovali u raznim edukacijama diljem Europe. Upravo su djelatnici oni o kojima Lesnina XXXL posebno vodi računa. Lesnina XXXL Hrvatska sa svojih devet prodajno-skladišnih centara te upravom zapošljava preko 800 ljudi, a ta brojka ne prestaje rasti. Tako su trenutno otvorene pozicije u prodaji i skladištu i to u nekoliko gradova diljem Hrvatske.

Lesnina XXXL Hrvatska u svemu što radi izrazito je transparentna, a primanja svih zaposlenih su stimulativna. Cijela Lesnina obitelj usmjerena je na rezultat i vrhunsku uslugu, ali i prijateljsko i poticajno okruženje unutar same tvrtke koja s ponosom može reći kako sustavno radi na gospodarskoj slici Hrvatske te svojim zaposlenicima i kupcima mami osmjeh na lice mareći za svaki detalj“, piše u objavi.

Komentari

Morate biti ulogirani da biste dodali komentar.