Užitak je važan svakom Hrvatu, pogotovo kada je seks u pitanju.

No znamo li uopće koliko su Hrvati strastveni i koliko obraćaju pažnju na važnost sigurnog seksa?

Evo nekih podataka koje otkriva tvrtka LELO:

  • Hrvati se u prosjeku seksaju 134 puta godišnje
  • U životu promijene 7-8 partnera, a čak 50% njih ne koristi kondome
  • Za 75% Hrvata u odnosu je najvažnija ljubav, no važnost strasti raste s godinama
  • Od lansiranja u prosincu 2016. godine, prodaja HEX kondoma narasla je za 200%

Hrvati vole seks i što su stariji, to su strastveniji. Iako su kondomi još uvijek daleko najučinkovitiji oblik kontracepcije, otpor pokazuju i muškarci i žene, prvenstveno zato što smatraju da je kondom fizička prepreka koja može umanjiti osjetljivost, intimnost, kontakt, ali i zato što su kondomi već desetljećima manje-više isti. Već sedamdesetak godina, otkad je dodan mali vršak, pravog napretka nije bilo.

Dosadu u svijetu kondoma prekinuo je LELO HEX™, potpuno novi, redizajnirani kondom čija popularnost raste u svijetu i u Republici Hrvatskoj. Kondom HEX™ jedan je od najtanjih kondoma na tržištu, stvoren da zadovolji tri kriterija: udobnost, izdržljivost i osjetljivost.

Za inspiraciju kod stvaranja HEX™ kondoma poslužio je grafen, najtanji i najjači materijal na svijetu, a čini ga 350 malih, međusobno povezanih šesterokutnih ćelijica koje se upravo savršeno prilagođavaju svakom rastezanju ili pritisku. Ćelije su tanje od prosječnog kondoma, a njihovi rubovi kreiraju finu heksagonalnu mrežu s unutrašnje strane kondoma.

Neobičan dizajn ovog revolucionarnog kondoma nedavno su primijetili i prolaznici na ulicama centra Grada Zagreba, zaustavljajući se pred svijetlećim CityLight reklamnim izlozima punim HEX™ kondoma.

Proizvod je dostupan u prodavaonicama DM, Muller i BIPA, a više informacija i savjeta potražite na www.hexcondoms.com/hr.

Komentiraj