Colgate Palmolive Adria i Hrvatska vatrogasna zajednica kreću u zajedničku edukativnu akciju ‘Budite i Vi čuvar hrvatskih ljepota’ koja za glavni cilj ima podizanje svijesti o požarnim opasnostima.

Kampanju su na konferenciji za novinare predstavili predstavnici tvrtke i Mario Starčević, tajnik Operativno-tehničkog stožera Hrvatske vatrogasne zajednice.

Ideja za pokretanje ove hvalevrijedne akcije nastala je nakon prošlogodišnje katastrofalne požarne sezone u kojoj smo bili svjedoci nadljudskih napora vatrogasnih snaga u obrani života i imovine naših građana i turista. Prema statističkim podacima, u 2017. godini samo na priobalnom području izgorjelo je 86 576 ha, većina požara ugašena je u prva četiri sata od zaprimanja dojave što je dokaz odlične spremnosti hrvatskih vatrogasaca.

Colgate Palmolive Adria je u sklopu akcije odlučio Hrvatskoj vatrogasnoj zajednici od kupnje svakog Palmolive proizvoda u dm prodavaonicama, u razdoblju od 01.06. do 31.07.2018., donirati dio sredstava kojima će se opremiti i modernizirati vatrogasne postrojbe.

“Gotovo 80 % svih požara nastaje kao posljedica čovjekove nepažnje. Sigurni smo kako će edukativne poruke doći do velikog broja kupaca dm-a i na taj način doprinijeti smanjenju broja požara u novoj požarnoj sezoni“, rekao je Mario Starčević.

Komentiraj