Kino Europa ususret ljetu prikazuje tri ljetne romanse

Zagreb, 9.4.2015 - Kino Europa danas slavi 90. godina rada. (1925. - 2015.). Na fotografiji zgrada Kina Europe.
foto HINA/ Ivan ŠARAVANJA/ iš

Kino Europa od četvrtka, 15. lipnja prikazuje tri filmske priče o ljubavi, netipične filmske romanse različite od standardnih klišeja i zapleta holivudskih romantičnih komedija.

Na repertoar kina Europa sredinom lipnja stiže nonšalantna francusko-islandska komedija karaktera “Projekt:Zajedno”, opora belgijska ljubavna drama “Nakon ljubavi” i “Najsretniji dan u životu Ollija Makija”, istinita priča o finskom boksaču kojem je ljubav bila bitnija od slave, najavili su u četvrtak iz tog zagrebačkog kina.

“Projekt:Zajedno” film je francuske redateljice islandsko-američkog podrijetla Sólveig Anspach o sramežljivom Samiru koji se na prvi pogled zaljubi u Agathu, temperamentnu mladu instruktoricu plivanja koju ugleda u lokalnom caféu.  On je čovjek s projektom – Agatha i on bit će zajedno po svaku cijenu… Glavne glumce Florence Loiret-Caille i Samira Guesmija veže slatka kemija – ključan i prečesto izostavljen sastojak romantičnih komedija, a redateljica izvlači pravu mjeru šašavosti i nepatvorenosti iz svojih likova.

Biografska drama “Najsretniji dan u životu Ollija Makija” reska je i duhovita kritika medijske mašinerije i zabavne industrije opsjednute spektaklom i pobjedničkim titulama, no iznad svega topla ljubavna priča o čovjeku kojem je ljubav bila bitnija od lovorika i prolaznosti slave. Finski kandidat za Oscara dobitnik je i nagrade Un Certain Regard na prošlogodišnjem Filmskom festivalu u Cannesu.

Najnoviji film belgijskog redatelja Joachima Lafossea pokazuje nam pak onu drugu stranu medalje, nakon što se ljubavne strasti utišaju i životne realnosti uzmu maha. “Nakon ljubavi” neumoljiva je i inteligentna studija narušenog ljudskog odnosa, ispričana s puno empatije i humora. Marie i Boris odlučuju se razvesti nakon 15 godina ljubavi i zajedničkog života. Međutim, prisiljeni su nastaviti živjeti zajedno dok ne prodaju zajedničku kuću, a bezizlaznost situacije pojačava se nakon što se nikako ne uspijevaju dogovoriti kako će podijeliti zaradu od prodaje. Zarobljeni u mrtvoj točki, sve njihove frustracije, zamjeranja i gnjev počinju se miješati s nostalgijom za minulom ljubavi.