Jedinstveni luksuzni lifestyle event naziva Pink Wing koji objedinjava turistički, gastronomski i sportski projekt po prvi puta će se od 17. do 19. lipnja održati u Hrvatskoj. U eventu će sudjelovati 150 automobilskih entuzijasta u 80 luksuznih sportskih vozila, a s preko 350 popratnog osoblja proći će kroz veće Hrvatske gradove. Robert Bajs, glasnogovornik Pink Winga za NStyle je rekao da je event organiziran u svrhu promidžbe hrvatskih ljepota, gradova, regija, kako im je cilj spojiti kontinentalnu i morsku Hrvatsku, promovirati nacionalne parkove i najljepše prometnice na svijetu.

Bajs je rekao da su svi sudionici Pink Wing eventa visoko su pozicionirani poslovni ljudi, vlasnici kompanija i menadžeri koji imaju u vlasništvu skupocjeni sportski automobil: “Za ovogodišnji event to su većinom domaći sudionici uz jedan zamjetan dio stranih koji dolaze iz regije i zapadne Europe”.

Smatra da je sudionike privukao ekskluzivni sadržaj eventa poput večera i ručkova u gradskim i nacionalnim parkovima ili doručka na tvrđavama. Naime, Pink Wing započinje u Zagrebu na jednoj od najljepših lokacija, na prstenu oko Hrvatskog narodnog kazališta na kojoj će se od ranih jutarnjih sati okupljati svi sudionici. Kolona vozila krenut će na putovanje točno u podne te će cijelo vrijeme uz kontrolirano kretanje službenim saftey car vozilima, i potpomognuta specijalnim službenim policijskim vozilima uputiti  prema Jadranu. Prvi dio rute završit će dolaskom u grad Senj na organizirani ručak na gradskoj rivi. Po završetku ručka nastavit će se putovanje najatraktivnijom rutom eventa, a to je Jadranska magistrala. “Tu su ruta nerijetko koristili svjetskim proizvođačima automobila za snimanje svojih kampanji za nova luksuzna vozila”, dodao je Bajs.

Nakon magistrale karavana će se vratiti na autocestu iza nacionalnog parka Paklenica kod Maslenice. Autocestom vozit će do odmorišta Krka gdje završava druga etapa, nakon koje će se karavana uputiti u centar grada Šibenika. Kao turistička atrakcija sva vozila biti će parkirana u samom središtu grada prilikom čega će za sav promet biti zatvoren uži centar grada. “Sudionici će uživati u večeri u glavnom gradskom parku uz pregršt gastronomskih delicija dalmatinske kuhinje. Po završetku večere, sudionici će biti nazočni kao gosti na izboru Miss Hrvatske dok će dan završiti na svojoj konačnoj destinaciji u D Resort hotelu”, rekao je Bajs.

Sljedeći dan je rezerviran za jednodnevni izlet i posjetu Zadru gdje će karavana luksuznih sportskih vozila pozirati parkirana na Pozdrav Suncu i Morskim Orguljama. Za to vrijeme sudionici će imati organizirani bogat ručak u centru grada na otvorenom na lokaciji 5 bunara. Povratkom iz Zadra u Šibenik u D Resort hotel sudionici će uživati u gala večeri, pod nazivom “Black Tie Party”, organiziranoj samo za sudionike Pink Wing eventa u sklopu hotela gdje će uz delicije šefa kuhinje te degustacije ekskluzivnih pića sudjelovati u humanitarnom dijelu eventa. Organizatori su postavili naglasak na humanitarni dio kojim će prikupljena sredstva u cijelosti donirati za nezbrinutu i bolesnu djecu. Nakon večere sudionici moći će uživati u velikom vatrometu te after partyju u sklopu hotela do kasnih jutarnjih sati. Zadnji dan započet će doručkom na tvrđavi Barone s nezaboravnim pogledom na Šibenski arhipelag i stari dio grada te pripremama za povratak prema Zagrebu. Prije povratka na početnu točku, sudionici će ručati na posebnoj lokaciji u nacionalnom parku Plitvička jezera. U dogovoru s gradonačelnikom Zagreba Milanom Bandićem, povratak Pink Wing karavane, Zagreb će pozdraviti velikim koncertom na novoizgrađenim fontanama.

Čitav projekt, istaknuo je Bajs, izvorno je hrvatski projekt, pokrenut domaćim kapitalom: “Cilj nam je ovaj event redovito održavati svake godine i pozicionirati Hrvatsku na svjetsku kartu luksuznih destinacija te ponuditi jedan novi tip aktivnog odmora visokoplatežnoj klijenteli iz poslovnog svijeta”.

Naime, cjelokupna ideja Pink Wing projekta, organizacija i logističko-operativni dio leži na četiri organizatora, a pored Bajsa to su još Marko Fratrić, Mario Petric i Kristijan Semulić. Marko Fratrić i Mario Petric, obojica s preko dvadeset godina iskustva u automobilističkoj branši premium marki poput Audi i Porschea, zaduženi su za organizaciju sudionika, rute kretanja te sve sadržaje vezane uz vozački dio. Kristijan Semulić, sa svojim iskustvom u organizaciji i vođenju automobilističkih evenata zadužen je bio za logistiku. Dok je Bajs, koji se premium brendovima poput Bang&Olufsen-a ili Apple-a bavi preko dvadeset godina u, zadužen je za animacijski dio eventa, odnose s javnosti te sve marketinške aktivnosti vezane za projekt. U organizaciju je uključen i stručni suradnik eventa Christian Springer koji je na čelu marke Porsche bio punih 17 godina koji će kao licencirani Porscheov instruktor raditi na kontroli vozila sa sudionicima tijekom cijelog eventa.

“Ljubav prema Hrvatskoj daje nam motivaciju i želju za pokretanjem ovakvog jedinstvenog projekta koji služi u svrhu promocije Hrvatske ali i povećanje noćenja te veću potrošnju i stvaranje dodatne vrijednosti gostima veće platežne mogućnosti”, istaknuo je Bajs.

Želja im je uključiti što više hrvatskih tvrtki partnera, turističkih zajednica, gradskih i državnih institucija kako bi Hrvatsku učinili atraktivniju turistima željnih elitnog turizma.

Na pitanje kako su uspjeli privući tako veliki broj sudionika i partnera Pink Winga Bajs je najprije istaknuo da su sve napravili vlastitim snagama. “Smatrali smo kako u Hrvatskoj ne postoji marketinška agencija koja radi isključivo i samo s premium segmentom, te da ne mogu prepoznati sve želje i zahtjeve kao i izazove postavljene pred sam projekt ili klijenta ponaosob. Radi tih činjenica bili smo prisiljeni napraviti brendiranje samog projekta našim snagama i znanjem. Ime, logo, slogan, vizija i strategija naš je zajednički angažman, trud i rad te je kao takav prepoznat od strane naših klijenata i prihvaćen s oduševljenjem”, ispričao je Bajs.

Za potrebe promocije razvili su najvažniji “alat”, a to je bila vizualna komunikacija prema sudionicima i strateškim partnerima kroz dva visokobudžetna kratkometražna filma.

Prvi film naziva Teaser je bio vremenski kraći, dok je drugi naziva Trailer duži i podrobno objašnjava Pink Wing projekt. “Teaser je sniman u profesionalnom studiju tvrtke Alfa Film unutar kojeg smo mijenjali automobile i kadrove te je cjelokupni sirovi materijal rađen preko 20 sati”, dodao je Bajs. Iz tog materijala uspjeli su pripremiti film u trajanju od jedne i pol minute koji neupućenima u projekt ne otkriva previše.

Trailer je pak sniman na nekoliko lokacija u Hrvatskoj, od Zagreba do Šibenika te je u trajanju od 7 minuta pripremljen kao blockbuster. “Na taj film smo jako ponosni. On u potpunosti dočarava sve ono što smo zamislili u projektu”, istaknuo je Bajs.

Taj su film napravili u suradnji sa Sound & Vision, domaćom produkcijskom tvrtkom. Njih su odabrali jer su, kako je Bajs rekao, jedini mogli prihvatiti njihov izazov, želje i zahtjeve zahvaljujući vrhunskoj opremi koju posjeduju. “Opremljeni s nekoliko bespilotnih letjelica, nekoliko desetaka kamera instaliranih na vozila, snimateljske i fotografske ekipe, posebno pripremljena vozila za snimanje iz različitih kuteva, specijalno vozilo dopremljeno iz inozemstva pod nazivom Russian Arm Car, samo su neke su od stvari koje su upotpunile našu listu zahtjeva kojima smo uspješno pripremili cjelokupni video materijal”, objasnio je Bajs.

Dodao je i kako su za nastanak tog filma velike zasluge pripadaju njihovim klijentima i  prijateljima koji su u njemu sudjelovali. Koristili su njihove luksuzne sportske automobile na dva tjedna dugom snimanju po Zagrebu i okolici, cestama prema moru te Šibeniku kako bi upotpunili autentičnost cijelog eventa. “Dozvolili su nam i da ih snimamo na njihovim radnim mjestima te da ih koristimo kao osobe koje prezentiraju Pink Wing priču. Niti u jednom trenutku nisu pomislili kako bi pojavljivanjem u našem filmu mogli imati negativnu konotaciju spram svojih poslova. Naprotiv, finalni uradak izmamio im je osmjeh na lice te učinio ih ponosne na dio Pink Wing tima”, ispričao je Bajs.

Organizatori su prije šest mjeseci organizirali intervjue za različite poslove kako bi izabrali najbolje ljude za svoj event. Održali su i nekoliko strukovnih predavanja na katedri marketinga na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu kako bi studentima omogućili da prate projekt u nastanku koji će se realizirati u njihovoj bližoj budućnosti, u istoj akademskoj godini. “Moram se pohvaliti da su profesori, marketinška struka kao i sami studenti ostali zapanjeni razradom projekta kao i samim predavanjem”, naglasio je Bajs.

Ali prvi pravi iskorak s projektom dogodio se na korporativnim zatvorenim prezentacijama i projekcijama u specijaliziranim kino dvoranama prilikom kojih su prikupili strateški važne partnere uključene u stvaranje i izvršenje projekta. “Osamdesetak korporativnih managera i direktora s oduševljenjem je pratilo prezentaciju, projekcije i izlaganja Pink Wing projekta, a velika većina tamo se uključila prepoznavši snagu projekta”, rekao je Bajs.

S glavnim partnerima koji su ekskluzivno pozicionirani unutar projekta, prezentacije su radili i individualno, pripremajući zajednički njihovu što kvalitetniju promociju i participaciju na obostranu korist sa što boljim popratnim učinkom. Omogućili su im i da svatko individualno predloži na koji način bi se promocija njihovog brenda što bolje uklopila u event.

Bajs je za kraj istaknuo kako uoči prvog Pink Winga već razrađuju projekt za 2017. godinu. “Sljedeće godine event će duže trajati bit će više sudionika i vozila, a polučit će turističke rezultate kao i promovirati Hrvatsku u dijelovima svijeta u kojem do sada nisu saznali za sve ljepote koja naša Hrvatska nudi”, zaključio je Bajs.

Komentiraj