Jadran d.d. ponovno je zadovoljio zahtjeve međunarodne norme u upravljanju kvalitetom i dobio certifikat ISO 9001:2015.

“U samo dvije godine smo tvrtku koja je izašla iz stečaja uspjeli podići na razinu najviših standarda kvalitete poslovanja. Rezultat je to velikog truda i motiviranosti svih zaposlenika pa smo i sve uvjete za dobivanje certifikata ispunili u rekordnom roku”, prokomentirao je Dino Manestar, predsjednik Uprave.

Turistička tvrtka Jadran d.d. iz Grada Crikvenice, koja u vlasništvu na crikveničkoj rivijeri ima osam hotela, dva autokampa i turističko naselje, nakon uspješnog uvođenja međunarodnih normi u upravljanju kvalitetom u poslovanju te dobivanja certifikata ISO 9001:2008 prošle godine, ove godine je prošla recertificiranje te usklađenje sa novim normama.

Novi certifikat pokazuje je da je Jadran d.d. uspješno implementirao sustav upravljanja kvalitetom na svim razinama organizacije te da su svi poslovni procesi dosljedni, sljedivi, transparentni i usklađeni s najvišim standardima poslovanja te je kompletno poslovanje usmjereno maksimalnom zadovoljstvu gostiju.

“Ponovno certificiranje normom ISO 9001:2015 rezultat je prije svega velikog truda naših zaposlenika, a potvrda da smo zadovoljili sve kriterije međunarodnih standarda poslovanja je dodatni motiv da sutra budemo još bolji. Uz kontinuirani rast svih poslovnih pokazatelja iz godine u godinu, Jadran je nositelj i AAA bonitetnog certifikata te u tom smislu naši partneri mogu biti sigurni da će u Jadranu pronaći partnera koji zadovoljava najviše međunarodne standarde upravljanja. Skorim izlistavanjem dionica Jadrana d.d. na Zagrebačkoj burzi dodatno ćemo pojačati sustav izvještavanja, od ove godine prelazimo sa hrvatskih na međunarodne računovodstvene standarde i vjerujemo da će naši dioničari biti zadovoljni ostvarenim napretkom“, izjavio je Dino Manestar.

Komentiraj