Na početku zadnjeg kvartala 2015. godine te netom prije početka Međunarodnog autoshowa u Frankfurtu, Mitsubishi Motors objavio je podatke kojima potvrđuje svoju sve snažniju poziciju u EU. Naime, u prvih šest mjeseci 2015. godine zabilježio je rast prodaje od nevjerojatnih 45% u odnosu na isto razdoblje 2014. godine. Podaci iz 34 zemlje EU, bez Rusije i Ukrajine, navode 62.269 prodanih vozila u 2014. godini, dok je u 2015. prodaja iznosila čak 90.549 vozila.

  • Mitsubishi Motors za prvu polovicu 2015. iskazao rast prodaje u EU od 45%

Da je riječ o vrlo snažnom trendu govore najnoviji pokazatelji s kraja kolovoza 2015. koji pokazuju rast podaje od 37 posto u prvih 8 mjeseci (kumulativ), uključujući tu i ljetne mjesece u kojima se tradicionalno prodaje manje vozila. Vrlo atraktivan proizvodni program Mitsubishi Motorsa, uz globalni oporavak ekonomije, rezultirao je značajnim porastom prodaja svih modela vozila, primjerice Outlander i ASX za 40%, a Space Star za čak 81%. Naravno, rastući trend u prodaji vozila Mitsubishi Motorsa nije zaobišao ni legendarnog Pajera (+34%) ili četvrtu generaciju poznatog pick-upa L200 (+24%), kojeg će na tržištu uskoro zamijeniti nova serija. Najbolji primjer oporavka europskog tržišta je Španjolska, gdje je Mitsubishi Motors u prvih šest mjeseci 2015. prodao 110,6 posto više vozila nego u istom razdoblju 2014. godine.

 

Iznimno značajna činjenica je i to što je Mitsubishi Motors treća marka s najsnažnijim rastom u EU, s impresivnom stopom rasta od 57 posto u prvoj polovici 2015. Predstavljanje potpunog novog Outlandera (MY16) u Frankfurtu bez sumnje će pridonijeti održavanju tog statusa.

Komentiraj


PODIJELI
NACIONAL je već 20 godina najutjecajniji politički tjednik u Hrvatskoj.