Muškarci su kompleksniji nego ikada dosad, obrasce ponašanja usvajaju i mlađe i starije generacije, kvalitetne sadržaje dijele isključivo s bliskim osobama jer samopouzdanje ne grade širenjem poruka, a unatoč tome što su žene doživjele profesionalni uspon znaju što ponuditi na tržištu rada, pokazuje istraživanje agencije Ketchum.

U povodu obilježavanja Međunarodnog dana muškaraca, 19. studenoga, agencija za odnose s javnošću Ketchum provela je istraživanje o stereotipu o muškarcima ‘Novi kodeks muškaraca’ na više od 3500 žena i muškaraca u svijetu.

Istraživanje pokazuje kako mit da se muškarci ponašaju kao djeca nije istinit jer je njihovo ponašanje kompleksno i slojevito te dijelom usvajaju obrasce ponašanja mlađe, ali i starije generacije.

Također na snazi gubi mit da muškarci šire sadržaje čim vide nešto prikladno i njima značajno. Studija je otkrila postojanje tzv. ‘alfa manfluencera’ koji kvalitetan sadržaj dijeli isključivo s bliskim prijateljima. Oni su izbirljivi, vjerni omiljenim brendovima i rođeni vođe čije se samopouzdanje ne gradi kroz širenje poruka.

Teorija da su, u vrijeme u kojem žene doživljavaju profesionalni uspon, postali nepotreban faktor u radnoj okolini i da pada moć muškaraca nije točn,a jer oni znaju što treba ponuditi na tržištu rada, pokazalo je istraživanje.

Naime, muškarci diljem svijeta redefiniraju što znači biti muškarac i pišu ‘Novi kodeks’ čime pobijaju najčešće mitove o sebi, navodi Ketchum.

Studija je istražila poglede i stavove muškaraca u dobi od 18 do 54 godine o zdravlju, muževnosti i samospoznaju, roditeljstvu te međuljudskim odnosima i seksu.  Identificirane su četiri osnovne skupine, tj. karakteristike njihovih pripadnika.

‘Novim tradicionalistima’, ispitanicima od 18 do 24 godine, važniji su obitelj i prijatelji od novca. Druženje s prijateljima je ispred odlaska na spoj, ne boje se neuspjeha i ne podržavaju često mijenjanje poslova. Njihovo je stajalište da posao treba ukloniti iz privatnog života.

Dobna skupina od 25 do 34 godine su ‘neumorni osvajači trofeja’ kojima je važan izgled i moda. Vježbaju kako bi izgledali dobro, a ne zbog zdravlja, preferiraju poznate brendove, kupuju i putuju. Smatraju da profili na društvenim mrežama reflektira njihovu osobnost.

Pripadnici ‘zaboravljene generacije X’, skupine od 35 do 44 godine, zadovoljni su postignutim u životu i samopouzdani, a seks im je važniji nego drugim skupinama. Vježbaju zbog izgleda i zdravlja, brine ih starenje, ne srame se anti-age pripravaka, najmanje koriste društvene mreže, a na njima se predstavljaju onakvima kakvi jesu.

‘Odstranjivači’ od 45 do 54 godine starosti preispituju svoje vrijednosti i ne libe se prekidati odnose s prijateljima, partnerima, ponašanjima i brendovima. Ponosni su na sve što su stekli, ne razmišljaju o anti-age pripravcima, važnije im je osjećati se dobro nego izgledati dobro, vole putovati.

Komentiraj

FOTO:facebook.com
PODIJELI
Djelatnost je Hine prikup­lja­nje i razaši­lja­nje što potpunijih či­njeničnih i objektivnih novinsko-agencijskih informacija o zbi­va­njima u Republici Hrvatskoj i svijetu za potrebe medija i drugih sudionika društvenoga, političkoga, kulturnog i gospodarskog života.