INTERVIEW: VICTORIA DAVIES ‘Serija u VR-u znak je novog smjera televizije’

Autor:

Saša Zinaja

Starija potpredsjednica kompanije Discovery Networks za područje središnje i istočne Europe u ekskluzivnom intervjuu za Nacional objašnjava nove smjernice te televizisjke mreže i detaljnije opisuje situaciju na hrvatskom tržištu

Victoria Davies starija je potpredsjednica i Country Manager kompanije Discovery Networks za područje središnje i istočne Europe, odgovorna za poslovanje Discoveryja na 13 teritorija, uključujući Hrvatsku, Mađarsku, Češku, Srbiju, Rumunjsku, Bugarsku i Sloveniju.

U ekskluzivnom intervjuu za Nacional Victoria Davies objasnila je nove smjernice te kompanije koja sadržaj s televizije sve više prebacuje na internet. Stoga je prvi u svijetu, u suradnji s Googleom, Discovery snimio seriju temeljenu na virtualnoj stvarnosti. Otkrila je i neke planove za hrvatsko tržište, na kojem su prisutni u 700.000 kućanstava, kao i vizije budućnosti televizije i novih medija.

NACIONAL: Discovery je u suradnji s Googleom snimio prvu seriju temeljenu na virtualnoj stvarnosti “Discovery TRVLR“. Kakvo iskustvo gledanja pruža ta serija i trebaju li za to posebne naočale?

Discovery VR pokrenuli smo krajem 2015. i aplikaciju je do sada “skinulo” oko 4,5 milijuna korisnika. Ona pokazuje najnovije standarde u real-life tehnologiji i industriji zabave. Suradnja s Googleom primjer je naše odlučnosti da budemo predvodnici u zabavnom sadržaju te vrste. Serija “Discovery TRVLR” naša je najveća avantura u svijet virtualne stvarnosti do sada, sastoji se od 38 epizoda, po šest o svakom nastanjenom kontinentu i dvije epizode o Antarktici. Cilj je da se gledatelj uz pomoć VR opreme, dakle naočala i svog mobitela, gledajući seriju može osjećati kao da je na mjestu koje promatra. Ako se okrene lijevo, kamera od 360 stupnjeva omogućuje mu da vidi ono što se nalazi s njemu lijeve strane i slično. Sadržaj je najvažniji, srce svega, pa sada tražimo načine da ispričamo te priče putem VR-a…

Kupite digitalno izdanje Nacionala i pročitajte više, a platite manje

Komentari

Morate biti ulogirani da biste dodali komentar.