U sklopu EMI učilišra za obrazovanje u području audio inženjeringa i glazbene produkcije, na seminaru ‘Music Business’ PR u glazbi predavat će dugogodišnja stručnjakinja za to područje Tamara Terzija Salihović

Karijera Tamare Terzija Salihović započela je u Tvornici kulture prije 15-ak godina, kada se u prvim danima tog poznatog koncertnog prostora bavila PR-om koncerata, od Nicka Cavea, Pixiesa, Gotan Projecta do Esme Redžepove, Kočani orkekstra ili Gustafa. Nedugo potom postaje direktorica Promocije i odnosa s javnošću diskografske kuće Menart, gdje intenzivno radi na PR-u izvođača svih glazbenih žanrova. Nakon dosta godina provedenih na toj poziciji i neprocjenjivog iskustva, Tamara je odlučila pokrenuti vlastitu PR agenciju specijaliziranu za PR glazbenika i nastaviti suradnju s grupama Hladno pivo i Elemental te periodično s Edom Maajkom i Lollobrigidom. Negdje u tom periodu odlaska iz Menarta i pokretanja vlastitog biznisa, postaje i TAM (Talent and Music) predstavnica MTV-a za Hrvatsku. Ovih dana pozvana je na EMI učilište za obrazovanje u području audio inženjeringa i glazbene produkcije, kao jedna od predavačica na šestomjesečnom seminaru po nazivom Music Business program usmjeren na ljude koji žele živjeti od glazbe, a koji već nekoliko godina vodi Iva Vrdoljak. Tako će polaznici ovog učilišta uz znanje o audio inženjeringu, glazbenoj industriji, publishingu, menadžmentu glazbenika… učiti i o PR-u. U razgovoru za Nacional Tamara je analizirala može li se živjeti od glazbe danas u Hrvatskoj, koliko sami glazbenici shvaćaju važnost PR-a za svoju karijeru, kako će izgledati njezino predavanje o Street style PR-u, kako najlakše prodati nečiju glazbu publici te zašto Hrvatska nema magazin ili relevantnu TV emisiju posvećenu domaćoj glazbi.

NACIONAL: Na privatnom EMI učilištu predavat ćete polaznicima koji žele naučiti više o glazbenom biznisu, a sve kako bi možda jednog dana živjeli od glazbe. Može li se živjeti od glazbe danas u Hrvatskoj?

Jako često vidim da glazbenici u svojim intervjuima odgovaraju da se može. Međutim, kada sam razgovarala s nekima od njih, objasnili su mi da se može, ali puno ovisi o tome kakvi su ti zahtjevi i prohtjevi i životni standard. Ima glazbenika koji žive puno skromnije pa su im i dva koncerta mjesečno dovoljna za njihov skromni život, a ima onih kojima to nije dovoljno “ni za kavu”…

Kupite digitalno izdanje Nacionala i pročitajte više, a platite manje

Komentiraj


FOTO:Nacional
PODIJELI
Slobodni novinar, urednik, promotor i pisac. Dvadeset godina iskustva u organizaciji rock koncerata (preko 500 koncerata hrvatskih i inozemnih izvođača), press konferencija, izložaba i modnih revija. Jedan od osnivača Hrvatske novinarske rock nagrade Crni mačak i član Savjetodavnog tijela nagrade (Predsjednik Savjetodavnog tijela 1998.). Dugogodišnji radijski urednik i voditelj (Radio 101, Radio 1, Plavi radio), te rock kritičar (Radio 101, Plavi radio, Slobodna Dalmacija, Vip Music, Tportal.hr, Rolling Stone). Redovan član Hrvatskog Novinarskog Društva. Prvi roman (Dolce Vita) objavila je nakladnička kuća Fraktura u ožujku 2004. 2005. kao autor i redatelj potpisujem dokumentarni tv film "Kad muzičari šokiraju" u produkciji nezavisne producentske tvrtke Trezor idea. 2010. od HGF-a (Hrvatski glazbeni festival) primam nagradu za životni doprinos razvoju i unaprjeđenju demo scene i dugogodišnji kontinuirani rad na promicanju urbane i alternativne glazbene kulture. U svibnju 2103. pokreće web portal www.spotdepo.hr.