Jedan od najpoznatijih muzeja na svijetu, pariški Louvre, za novi vizualni identitet otkupio je tipografiju koju su izradili hrvatski dizajneri Sandro Dujmenović i Marko Hrastovec. Tim povodom Dujmenović je u razgovoru za Nacional objasnio kako su dobili taj prestižni posao, opisao nove projekte na kojima radi i osvrnuo se na položaj dizajna u Hrvatskoj

Kada je počeo raditi za prestižnu londonsko – zagrebačku dizajnersku agenciju Bunch, dizajnirajući za poznate kompanije kao što su Pepsi, Erste Bank, Red Bull, Rolex, Chevrolet, Guinness i druge, Sandro Dujmenović je 2013. iza sebe imao završenu Umjetničku akademiju u Splitu i studij dizajna na Arhitektonskom fakultetu u Zagrebu. Godinu i nešto dana kasnije pozvali su ga Bruketa & Žinić u svoju agenciju Brlog, gdje radi kao Art Director te je iste godine dobio i prestižnu nagradu EFFIE awards – Agency of the Year. Paralelno sa svim tim poslovima, dvadesetosmogodišnji Dujmenović s prijateljem Markom Hrastovcem razvijao je tipografiju za pariški Muzej Louvre, koja će na kraju s novim vizualnim identitetom agencije Dream On odnijeti pobjedu u jakoj konkurenciji te postati dio novog vizualnog identiteta najpoznatijeg muzeja na svijetu.

Upravo zahvaljujući tom poslovnom uspjehu, Dujmenović i Hrastovec našli su se među nominiranima za ovogodišnju Veliku nagradu Hrvatskog dizajnerskog društva, dok je početkom ove godine Dujmenović pokrenuo i design studio SDDS (Sandro Dujmenović Design Studio). O tome kako je uopće dobio ideju da im ponudi svoju tipografiju, koliko ga je škola, a koliko dosadašnje iskustvo pripremilo za globalnu dizajnersku scenu, koliko je teško privrednicima u Hrvatskoj danas objasniti važnost dizajna za plasman proizvoda te što bi trebalo poduzeti da se takvo stanje promijeni, Sandro Dujmenović govorio je u intervjuu za Nacional.

NACIONAL: Nominirani ste za Veliku nagradu Hrvatskog društva dizajnera zbog prestižnog posla izrade tipografije za jedan od najvećih svjetskih muzeja, Louvre u Parizu. Kako se uopće dolazi do takvog posla za takvog klijenta?

Francuska agencija Dream On pobijedila je na internom natječaju za cjeloviti vizualni identitet muzeja Louvre. Kako su oni već ranije vidjeli moj portfolio, sjetili su se kostura tadašnje tipografije te su me kontaktirali i zamolili da koriste našu tipografiju. Između ostalog, tu smo osnovnu tipografiju još prije nekog vremena predstavili u jednom magazinu. Poziv je došao dok sam još radio u agenciji kod Brukete i Žinića. Vrlo brzo smo se dogovorili oko principa rada, ugovora i svega ostaloga. Osim toga, pomogao sam im razvijati identitet i primjenu nove tipografije na setu plakat muzeja. Čisto da vidimo kako zajedno funkcioniramo. Kako je premisa tog natječaja muzeja Louvre bila da se logo ne smije mijenjati, bilo je u samom startu teško mijenjati tipografiju bez mogućnosti da se mijenja i logo, međutim, naša tipografija sjajno se uklopila u cijelu priču…

Kupite digitalno izdanje Nacionala i pročitajte više, a platite manje

Komentiraj

FOTO:Nacional
PODIJELI
Slobodni novinar, urednik, promotor i pisac. Dvadeset godina iskustva u organizaciji rock koncerata (preko 500 koncerata hrvatskih i inozemnih izvođača), press konferencija, izložaba i modnih revija. Jedan od osnivača Hrvatske novinarske rock nagrade Crni mačak i član Savjetodavnog tijela nagrade (Predsjednik Savjetodavnog tijela 1998.). Dugogodišnji radijski urednik i voditelj (Radio 101, Radio 1, Plavi radio), te rock kritičar (Radio 101, Plavi radio, Slobodna Dalmacija, Vip Music, Tportal.hr, Rolling Stone). Redovan član Hrvatskog Novinarskog Društva. Prvi roman (Dolce Vita) objavila je nakladnička kuća Fraktura u ožujku 2004. 2005. kao autor i redatelj potpisujem dokumentarni tv film "Kad muzičari šokiraju" u produkciji nezavisne producentske tvrtke Trezor idea. 2010. od HGF-a (Hrvatski glazbeni festival) primam nagradu za životni doprinos razvoju i unaprjeđenju demo scene i dugogodišnji kontinuirani rad na promicanju urbane i alternativne glazbene kulture. U svibnju 2103. pokreće web portal www.spotdepo.hr.