Uoči slavljeničkog koncerta istaknuti hrvatski skladatelj s međunarodnom karijerom u intervjuu Nacionalu govorio je o ostacima nasljeđa avangardne i eksperimentalne glazbe 20. stoljeća te otkrio što je naučio od svojih profesora i gdje se u avangardnoj glazbi još uvijek krije ideologija

Istaknuti hrvatski skladatelj međunarodne reputacije Davorin Kempf povodom 70. godišnjice rođenja, u dvorani Blagoje Bersa zagrebačke Muzičke akademije, održat će u utorak, 10. listopada, slavljenički koncert, u organizaciji Hrvatskog društva skladatelja i Cantusa. Kempf je jedan od rijetkih skladatelja suvremene glazbe, tzv. novog zvuka, čije kompozicije podjednako vole izvoditi glazbenici, ali slušati i publika, izvan standardnog ‘’bijenalskog’’ programa avangardno-eksperimentalne glazbe.

Kempf je diplomirao glasovir na zagrebačkoj Muzičkoj akademiji 1971., dirigiranje 1972., a kompoziciju 1973. Kompoziciju je usavršavao na Visokoj glazbenoj školi u Stuttgartu kod prof. Kelemena, elektronsku glazbu kod prof. Karkoschke, a u Kölnu kod prof. Kagela, Humperta i Blumea, doajenâ suvremenog zvuka. Godine 1990. magistrirao je kompoziciju na Sveučilištu u Iowi (SAD), a doktorirao 2006. na Freie Universität u Berlinu…

Kupite digitalno izdanje Nacionala i pročitajte više, a platite manje

Komentiraj

FOTO:Nacional
PODIJELI
Iva Körbler (Zagreb, 1973), povjesničarka umjetnosti, nezavisna kustosica i urednica Diplomirala povijest umjetnosti i komparativnu književnost na Filozofskom fakultetu u Zagrebu. Osnovnu i srednju muzičku školu „Elly Bašić“ pohađala i završila u Zagrebu. Od 1995. objavljuje tekstove, kritike, intervjue i eseje o modernoj i suvremenoj umjetnosti i arhitekturi u stručnim časopisima i novinama. Od 2001.-2009. urednica za likovnu umjetnost i arhitekturu u časopisu „Vijenac“. Bila je pomoćna suradnica za likovnu umjetnost, arhitekturu i glazbu na „Hrvatskom enciklopedijskom rječniku“ (Novi liber, 2002). Suradnica je Nacionala od 2003.-2007. te od prosinca 2014.